محسن ملکی آقبلاغ از رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کرد

تازه ها

محسن ملکی آقبلاغ از رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کرد

نظرات ()

 محسن ملکی آقبلاغ از رقابت‌های انتخاباتی کناره گیری کرد   

تعداد کاندیداهای حوزه ورزقان و خاروانا به 15 نفر کاهش یافت!

آوای ورزقان: به گزارش آوای ورزقان، محسن ملکی آقبلاغ طی تماسی با تحریریه پایگاه خبری آوای ورزقان انصراف خود را از ادامه رقابت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا اعلام کرد.

 

متن استعفای وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندار محترم شهرستان ورزقان

سلام و درود خداوند متعال به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و انقلاب و جنگ تحمیلی و با آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان و همچنین مسئولین خالص و صدیق نظام مقدس جمهوری سلامی ایران، اینجانب محسن ملکی فرزند رحمان، سرباز ناچیز و خدوم عرصه دفاع از ولایت مطلقه فقیه و خون پاک شهدا و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ورزقان و خاروانا، بدینوسیله انصراف خود را از رقابت های انتخاباتی اعلام می دارم. لازم به ذکر است انصراف اینجانب به نفع یا له هیچ گروه، فرد و یا جناحی نبوده و استقلال خودم را در تمام مراحل زندگی سیاسی از جمله قبل و بعد از انتخابات مجلس حفظ کرده و خواهم کرد و در همه حال مطیع رهبرم و خادم مردم شریف شهرستان ورزقان و خاروانا و حامی وارثان جهان یعنی مستضعفان و مظلومان خواهم بود.

اجرکم عنداله

خادم مردم شریف ورزقان و خاروانا محسن ملکی آقبلاغ

با انصراف محسن ملکی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا اکنون ۱۵ نفر در این حوزه برای تصاحب تنها کرسی شهرستان در بهارستان رقابت خواهند کرد.

البته در روزهای آینده احتمال انصراف برخی کاندیداها دور از ذهن نیست و شنیده‌ها از انصراف چند تن دیگر از این رقابت‌ها حکایت دارد.

منبع: http://avayehvarzeghan.ir/