اموزش قفل گذاری کردن پوشه های کامپیوتر بدون نیاز به برنامه

تازه ها

اموزش قفل گذاری کردن پوشه های کامپیوتر بدون نیاز به برنامه

نظرات ()

قفل گذاری روی فایل ها بدون نرم افزار

احتمالا شما هم تعدادی فایل شخصی برای مثال عکس های خانوادگی در پوشه ها و فولدر های خود دارید که مایل نیستید همه به آن دسترسی داشته باشند . خوب شما برای جلوگیری از دسترسی آنها چه کاری انجام میدهید؟ آنها را مخفی ( Hidden ) می کنید؟ یا داخل ده‌ها فولدر تو در تو قرارشان می دهید؟ و یا به جاهای دور از انتظار انتفالشان می دهید؟

اما همان طور که خیلی ها میتوانند فایل ها را مخفی کنند پس به راحتی هم میتوانند فایل های مخفی شما را پیدا کنند و به آن ها دسترسی یابند . پس در این مواقع قفل گذاری روی فوادر ها آخرین راه حل است.

بی‌شک شما هم نرم‌افزارهای مختلفی را دیده‌اید که قادرند تا بر روی Folder دلخواه شما کلمه عبور قرار دهند و آن را از دید دیگران پنهان کنند . اما خب چیزی که مشخص است این است که برای قفل کردن فایلها و فولدرها و همچنین بازکردن قفل فایلها نیازمند نرم‌افزار هستید و از طرفی بسیاری از نرم‌افزاری اینچنینی نسخه رایگان ندارند.

در این پست قصد داریم تا با روشی جالب و بدون استفاده از نرم‌افزار، خودتان یک قفل گذار جالب برای فولدرهای خودتان بسازید تا محتویات فولدر با وارد کردن کلمه عبور صحیح قابل نمایش باشد ! 



برای دانلود به ادامه مطلب بروید...