آموزش کامل آپلود کردن فایلها و معرفی فضای رایگان پرشین گیگ و نحوه ثبت نام و کار با آن

تازه ها

آموزش کامل آپلود کردن فایلها و معرفی فضای رایگان پرشین گیگ و نحوه ثبت نام و کار با آن

نظرات ()

۩۞ همه چیـز در مورد آپلود کردن فایلها و معرفی فضای رایگان پرشین گیگ و نحوه ثبت نام و کار با آن ۞۩

در این مقاله قصد دارم توضیح کامل و جامعی در مورد مقولهء آپلود فایل و معرفی یک سرور نسبتا قدرتمند و رایگان به نام پرشین گیگ (Persiangig) بدم . و با این آموزش وبمسترها و وبلاگ نویس های عزیز میتونن نحوه قرار دادن انواع فایل ها اعم از عکس ، فیلم ، موزیک و ... رو برای استفادهء بقیه و اصطلاحا برای دانلود ، از کامپیوتر خودشون در وبلاگ ياد بگيرن .

عمل آپلود برعکس دانلود هست یعنی قرار دادن فایل از روی کامپیوتر و هارد شخصی بر روی فضای مجازی و اصطلاحا به اشتراک گذاری فایل ها . وقتی شما میخواید عکس ، فیلم یا هر فایل دیگری رو روی وبلاگتون بذارید ، باید ابتدا فایل مربوطه رو برروی فضایی از وب قرار بدید تا بقیه کاربران بتونن به اون دسترسی داشته باشن .

از جمله سایت هایی که این فضارو بصورت رایگان در اختیار کاربرانشون قرار میدن ، سایت پرشین گیگ با سابقه طولانی ارائه دهنده فضای رایگان هست که در ابتدا حجم محدودی رو البته با شرط معرفی شدن توسط سایر اعضای سایت (داشتن دعوتنامه) ارائه میداد که جدیدا این محدودیت برداشته شده و شما میتونید بسیار راحت و ساده به عضویت این سایت در بیاید و یک آدرس اختصاصی به خودتون اختصاص بدید و فایل هاتون رو آپلود کنید و به اشتراک بذارید .

 

* مطالب مرتبط :

           لینک چیست ؟     

       چگونه صفحه جدیدی در وبلاگم ایجاد کنم ؟   

  معرفی سایت وبگذر و خدمات آن  

 

... به علت طولانی بودن می توانید متن و آموزش کامل را در ادامه مطلب مشاهده بفرمائید