کد آهنگ های آلبوم زیبای حباب از محسن یگانه

تازه ها

کد آهنگ های آلبوم زیبای حباب از محسن یگانه

نظرات ()

همونطور که قول داده بودم امروز کد آهنگ های آلبوم زیبای حباب از محسن یگانه رو به درخواست دوست خوبم "سوگند" خانم آماده کردم . این آهنگ ها قابلیت انتخاب اجرا و قطع کردن موزیک رو به بازدید کننده وبلاگتون میدن .

(Sad Ta Salam . Blogfa . Com) کد آهنگهای آلبوم حباب از محسن یگانه

و اما دریافت کد ها :

1.        دریافت کد آهنگ "باورم کن" از آلبوم حباب محسن یگانه (نه خودش موند نه خاطره هاش . . . )

2.        دریافت کد آهنگ "نمیشه" از آلبوم حباب محسن یگانه (نه امشب که هرشب که حالم خرابه . . . )

3.        دریافت کد آهنگ "تو حتی" از آلبوم حباب محسن یگانه (جای تو فکرو خیالت شبا میاد پیشم . . . )

4.        دریافت کد آهنگ "یادته" از آلبوم حباب محسن یگانه (صد بار دلم میخواست برم این بارم یکیش . . . )

5.        دریافت کد آهنگ "دوست دارم " از آلبوم حباب محسن یگانه (من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا. . . )

6.        دریافت کد آهنگ "نرو" از آلبوم حباب محسن یگانه (تو فقط میخوای بری بری هرجایی شده . . . )

7.        دریافت کد آهنگ "حباب" از آلبوم حباب محسن یگانه (به کجای آسمون خیره شدی . . . )

8.        دریافت کد آهنگ " نمیذارم خسته شی " از آلبوم حباب محسن یگانه (غماتو بذار از کنارم برو . . . )

9.        دریافت کد آهنگ "کی جای من اومده " از آلبوم حباب محسن یگانه (گذشتم از جلوی چشمان داره  . . . )

10.     دریافت کد آهنگ "بخند " از آلبوم حباب محسن یگانه (هوس کردم بازم امشب زیر بارون . . . )

11.     دریافت کد آهنگ "تنهایی" از آلبوم حباب محسن یگانه (همون لحظه همون موقع با اون احوال خیلی بد . . . )

12.     دریافت کد آهنگ "تو که میدونی" از آلبوم حباب محسن یگانه (تو که میدونی همهء عمرمو . . . )

13.     دریافت کد آهنگ "هوایی شدی" از آلبوم حباب محسن یگانه (من برعکس همه پشت خنده هام غمه . . . )

14.     دریافت کد آهنگ " بیت آخر" از آلبوم حباب محسن یگانه (حرفمو میشونی از لابلای شعر . . . )

 

 با استفاده از کدهای آهنگ می تونید آهنگ محبوبتون رو با بالا اومدن وبلاگتون گوش کنید و این میتونه امتیاز خوبی واسه وبلاگتون باشه و بازدیدکننده های وبلاگتون رو افزایش بده .

 کد مربوط رو پس از دریافت در جای مناسبی از قالب وبلاگ و یا در قسمت تنظیمات وبلاگ بخش کدهای جاوا قرار بدید و از پخش موسیقی همراه با بالا اومدن وبلاگتون لذت ببرید .