ثبت نام لاتاری ( قرعه کشی گرین کارت) آمریکا 2017

تازه ها

ثبت نام لاتاری ( قرعه کشی گرین کارت) آمریکا 2017

نظرات ()

لاتاری سال ۹۴ یا قرعه کشی گرین کارت آمریکا هر سال برگزار میشود. راهنمای ثبت نام لاتاری ، نتایج لاتاری ۲۰۱۷ ، عکس لاتاری و همچنین اطلاعات کامل لاتاری ۲۰۱۷ آمریکا را برای شما در این مطلب عنوان خواهیم کرد

کشور آمریکا هر ساله اقدام به برگزاری برنامه لاتاری می نمایند که برندگان این قرعه کشی میتوانند ویزای آمریکا را دریافت نمایند و برای زندگی کردن وارد کشور آمریکا شوند .هدف کشور آمریکا از برنامه لاتاری ایجاد تنوع نژادی در کشور آمریکا می باشد.

شرایط شرکت در لاتاری آمریکا:

افرادی که میخواهند در قرعه کشی گرین کارت آمریکا ثبت نام نمایند باید حداقل مدرک پایان ۱۲ سال تحصیلی ( یعنی پیش دانشگاهی ) یا معادل آن را داشته باشند . افرادی که این پیش نیاز را نداشته باشند حق شرکت در قرعه کشی را ندارند و در صورت شرکت و برنده شدن کیس آنها مردود خواهد شد .

افرادی که شرط حداقل تحصیل را ندارند باید سابقه کار ۲ ساله از مشاغلی که امتیاز بالای ۷ در آمریکا را دارند ارائه بدهند. البته قابل ذکر هست فقظ شغلهای سطح بالا و مهندسی این امتیاز را دارند و شغلهای معمولی این جد نصاب را ندارند .

مزایای برندگان قرعه کشی لاتاری

افرادی که برنده میشوند و بعد از انجام مراحل مختلف موفق به دریافت ویزای آمریکا می شوند ( خیلی از کیس ها موفق به دریفات ویزا نمی شوند ) میتوانند حداکثر ظرف شش ماه پس از دریافت ویزا به آمریکا سفر کرده و در آنجا مشغول زندگی شوند . برندگان لاتاری اجازه کار – سکونت – تحصیل در آمریکا دارند و می توانند گرین کارت آمریکا را دریافت کنند. دولت آمریکا هیچ گونه کمک هزینه ای به برندگان لاتاری نمی دهد و تمامی هزینه ها اعم از هزینه بلیط برای رفتن به کشور محل مصاحبه ، هزینه معاینات ، هزینه مصاحبه ، هزینه های اقامتی همه و همه به عهده خود شخص برنده می باشد . حتی پس از دریافت ویزا و سفر به آمریکا هزینه های اجاره یا خرید منزل ، پیدا کردن کار و باقی هزینه ها تماما بر عهده شخص برنده می باشد. شخص برنده بعد از گذشت پنج سال از زمان ورود به آمریکا میتواند در خواست شهروندی این کشور را بدهد و شهروند آمریکایی شود.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۱۷ آمریکا :

زمان ثبت نام هرساله از ۱ اکتبر شروع میشود و تا پایان اکتبر ادامه می یابد. یعنی از ۱۰ مهرماه تا ۱۰ آبان ماه 

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۱۷ آمریکا :

نتایج قرعه کشی لاتاری هم هر ساله در ماه می اعلام میشود . یعنی بعد از ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵

توجه توجه

آیا می دانید بسیاری از شرکت کنندگان هر ساله در قرعه کشی گرین کارت ( لاتاری ) به دلیل عدم اطلاعات کافی و اشتباه در تکمیل فرم های ثبت نام ، در قرعه کشی حذف شده و حتی گاهی در زمان مصاحبه پس از قبولی رد می شوند.

بنابراین ثبت نام خود را به متخصصین و حرفه ای ها بسپارید و با ما مشورت کنید.

با تکمیل و ثبت نام فرم های لاتاری (گرین کارت) آمریکا در کامپیوتر و اینترنت فرهنگ نوین که دارای  نیروی مجرب و متخصص با سابقه طولانی در زمینه خدمات اینترنت می باشد و در خصوص اطلاعات و فرم های ثبت نام لاتاری اطلاعات کامل دارند شانس خود را در قبولی و دریافت گرین کارت افزایش دهید.

تلفن : 36640371

همراه : 09137503070

خ نیکبخت بعد از دادگستری کامیپیوتر و اینترنت فرهنگ نوین