تکست آهنگ جدید عرفـــان * خـط مــن * ریمیکس

تازه ها

تکست آهنگ جدید عرفـــان * خـط مــن * ریمیکس

نظرات ()

اینترو [ عرفــان ]:
آه..
بنویسین خط من هـه هـه..
اینجاست که می بینین خط من کیه
آه..
«عرفان خشایار افرا» «ریویل» «مهراد هیدن»
آه.. آه..
«A plus»


کروس:
هر کی که باهام باشه // هرچی به پاش باشه
سختی تو راش باشه
"خط من"
هر جا که من برم // خسته و در به در
همراه من سفر
"خط من"

هر کی که باهام باشه // هرچی به پاش باشه
سختی تو راش باشه
"خط من"
هر جا که من برم // خسته و در به در
همراه من سفر
"خط من"


ورس 1 [ عرفــان , افــرا ]:
خط من هفت مرده تو رپ سر داره // هفت خط تو رد بی برگشت با یه
لشگر از لندن تا من صف داره // آره گفتم لندن پس حتما بایست
باشه چند خط از «مهرک» و «مهراد» // پخش شه دوبی و شمشک و تهران
همین چند خط پس // همین چند خط بس
داشی شرمندم وقت «خشی» و «افراست»
خطم لشگر سربدار // بکس خبرچین و خایه مال
تا به حال گذشته 6 سال // رپ بندا کنار مال ماست امسال
وقت تمومه و تموم دوومت // زیرزمین رپینو ما پشت بومش
دنیا پی خطمه نومیه خط بده // آشور تا که تکت تهران دستمه


کروس:
هر کی که باهام باشه // هرچی به پاش باشه
سختی تو راش باشه
"خط من"
هر جا که من برم // خسته و در به در
همراه من سفر
"خط من"

هر کی که باهام باشه // هرچی به پاش باشه
سختی تو راش باشه
"خط من"
هر جا که من برم // خسته و در به در
همراه من سفر
"خط من"



ورس 3 [ خشــایــار ]:
شنیدی ریویل بودش حالام خشایارِ // میشنوین میرین تو حس کارام خنده داره
خط ما خطرناکه ما 5 تا // تخت خونی تیکه تیکست صبح تنتو
این خط ماست // از خونه تکون نخور نکن کفشو پات
اگه حال نمی کنی با ما اینه اخطار // مهم نیستی اصلا به ک*ر «عرفان»


کروس:
هر کی که باهام باشه // هرچی به پاش باشه
سختی تو راش باشه
"خط من"
هر جا که من برم // خسته و در به در
همراه من سفر
"خط من"

هر کی که باهام باشه // هرچی به پاش باشه
سختی تو راش باشه
"خط من"
هر جا که من برم // خسته و در به در
همراه من سفر
"خط من"



ورس 4 [ هیــدن ]:
«زدبازی» «مهراد هیدن» هه هه
زاخـــار
زاخار بدون وضع خطم خیلی خوبه حالا دیگه // یه خطم رو میزه که از لوله بالا میره
میره تو خونمون تا که بیام تو موده خوب // دستمونه توتنمون تو طول روز تا که بشه غروب اون
خورشید چونکه شب مال ماست // دافام میان یکی چپ یکی پایه راست
چیه؟ چشم نداری ببینی // چشت دراد تا نتونی دیگه از اون چشم تو ببینی
دورورمون نه کس داره لنزُ میذاره // «سامانم» از پارکینگ داره بنزو میاره
عمو «سهرابم» طبق معمول هیزو میچاقه // ادامه بذاز عرفان دوباره بیسو بیاره
ها منم تو استیل خاص خودمم // پابیرون در حال زدن واکسش و تنم
اینم یه کادوست واسه دافا باز امسال // صدا سوزناکه من رو بیت داش «عرفان»


اونترو [ هیــدن ]:
حالا که فهمیدی "خط من" چیه // پس پسر دیگه
نیای یه وقت سمت من
چونکه نفر آخر تیغ که دید // چنان جیغ کشید
تفلکی انگاری ختنه کرد