تکست آهنگ تیک تاکـــــ * کـدومـ کــوچـــه هـا *

تازه ها

تکست آهنگ تیک تاکـــــ * کـدومـ کــوچـــه هـا *

نظرات ()


اینترو [ اس آر ]:
Once Again... Tik Taak In The Sence... 2013

ورس 1 [ اس آر ]:
دیگه نمیفهمم ، مغزه داغونه // تازه فهمیدم که هفته رفته چهار روزش
کی میگه سخته؟ خیلیم خب آره آسونه // زندگی وقتی یادت بره قانونش
تو بودی صدای عربده نمیومد از این اتاق // مامانم صدا خندمو میشنید نه جیغ و داد
منم تو فکرم نه بود همش لعنتی کجایی؟ // کجایی؟ خستم از این اوضام
اومــ...


ورس 2 [ مافی ]:
فقط بگم من یه چی بهت / میفهمم چشی چته / گذاشتی رفتی که چی بشه؟
مغزم دیگه نمیکشه بریدم // ولی بود دوخت خودم کار گذاشتم
روت سوبل مخم تو این باغا نبودم // یهو دیدم باغبونم دارم میدم هر روز کود به گلم
یادش بخیر آخره شب روی سطح آینه // میکشیدی یه چیز انگار نقش آلپِ
هرچی میری بالا نمیرسی تهش چشات گرد میشه // نمیزدی شب لب به شام بیبی گِرل
هر سکانس هی میره // هنوزم بالا تخت خواب عکس ما هستشا
چقدر خنده دار (!)


کروس [ اس آر ]:
"کـدوم کـوچــه ها" به تو راه دارن؟ // کدوم گوشا به تو راز دارن؟
آنا" بگو ، وگرنه نمیبره خوابم به زور [ ×2 ]



ورس 3 [ ساعی ]:
فیلم دیدن شب کار ما بود // تا که بشه لپ تاپِ خاموش
چشا مثل ومپایرا خون / بعد ، حرفای آروم / بعد ، پاکــــــ کنی رنگای ناخون
بعد ، بیهوشیم و شصتای پامون // بره لای شصتای پامون
دلم تنگــــــ شده که ، ببینمت از 5 سانتی // این همه خاطره ما داشتیم حیف که این همه عکس ننداختیم
دنبال یه عاشق واقعی // یکی هم که هست نشناختیش
همه چی خوب بود الان چی بگم؟ // بشینم بگم بد شانسیم


ورس 4 [ اس آر ]:
میگن همه دوستام کوشش این دختره که
روی میز عکسش هست این که باهاته اون که نیست
میگم که خب ببین یادمه رفتی جمعه ای // و بعدم کلی بهونه آورد و من نه تو جمله ای
نگفتم بر نیومدم از عهدش // میگفتم چرا میگفت من نمیدونم نپرس پس
منم که تعطیلم خب ترجیح دادم نپرسم // تو هم که پِیشو نگیر نه تو روم نه پشت سر


کروس [ اس آر ]: