تکست آهنگــــ جدید علی اوج * تـــاریــکــــ و ســرد *

تازه ها

تکست آهنگــــ جدید علی اوج * تـــاریــکــــ و ســرد *

نظرات ()


کروس [ T.Dey ]:
شده سرد و تاریک ، دیگه حس بین من و تو
 داره میگذره شب و صبح ، هر روز بدتر از روز قبلیش [ ×2 ]


ورس 1 [ اوج ]:
ما همه پیریم و پا به پای سختیا خب رفتیم // گاهی وقتم مشکل میشه اینجا مثل کوه سنگی
ضربان قلبو زیر فشار قبریم // عاقبت کارای بد قصاص همین
توی فیلمنامۀ شب گفتیم تو آدم بدی // و آینده مهمه دیگه شکست ساعت قدیمی
پرستش خدا واسم یه عشقه یعنی // زندگیه خوب یه چیز مثل کشتیه نوح
در دره مغازتو بستی و تو دور // شدی و ایندفعه دور اطراف شهری
همه نتایج هستی به من مثبته // پس توام بجنگ با مشکلُ بخر
منظورم ساعت شِنیه عمره // توام تو فکر مسائل عشقیه خودت
اسیری و عنکبوت دورت تار بسته // برعکسش کردنتم از عادتِ پس


کروس [ T.Dey ]:
شده سرد و تاریک ، دیگه حس بین من و تو
 داره میگذره شب و صبح ، هر روز بدتر از روز قبلیش [ ×2 ]



ورس 2 [ اوج ]:
آه! تو هم یه موقعی عشق باهات بود // پشت میله های زندان تو سه سال توش
بشمار زود کو آدم انسان دوست // احساس کو؟ تو رویاهات بساز زود
یه اقیانوس گنده و هیجان مرگ // که روزی میبینی تو اون دنیا عزیزا رو مرد
شگفتن سنگ تو آب اشکای نهنگ تو آب // قصۀ قشنگ تو خواب هنوزم پیداست
جهنم نمیشه بست با کسی پیمان // رفتارای خوبمون از روح آدمی پیداست
گناهای شما رو کی تقسیم کرد؟ // تاریخ مرگُ مینویسم تو تقویمم
عزیزم بالاخره میرسه وقت مرگ // شکاف تو آسمونُ میبینی وقت شب
اون روز روزیه که همه چی پیداست // آزادی تو دنیا میشه همینه ای جان


کروس [ T.Dey ]:
شده "تـــاریـکــــــ و سـرد"
دیگه حس بین من و تو ، من و تو [ ×2 ]