تکست آهنگ علی سازش * این راهه ماست *

تازه ها

تکست آهنگ علی سازش * این راهه ماست *

نظرات ()


اینترو [ جاستینا ، علی سازش ]:
من ماله خیابونم ، البته نه اون خیابونی که تو فکر میکنی
خیابونی که میشه توش حرف زد ، حرف دلمُ
حالا اینجام تا حرف دلمُ بزنم ، البته تو که...
جاستینا ، سازش
شنیدی که چی گفت ، معلومه که باس شنیده باشی
مگه میشه صدای مارو کسی نشنوه ، مگه اینکه کر باشه
که البته واسه اونم برنامه داریم
تا تهه آهنگ گوش کن


ورس 1 [ جاستینا ]:
شانس باز با منه ، که میکرفن هنوز هرزه نشده تو دستات
 من خوب میشناسم ، اونی که تورو اشتباهی پس انداخت
 رول ماله منه ، این جای منه ، که نمیخوام تا ابد از جام پاشم
تو چی فکر میکنی ، که من با یه بوق الان میپرم سوار شـَم
آب منُ تو با هم تو یه جوب نمیره // مث که حالی نیست بت میگم یه جوره دیگه
که من یه زن یه زهرم // اَ حقم کوتاه نمیام... دِ کَر نشو
مگه صدام نمیاد؟ آهان ، حتما نداره صرف واست // راضیم از اینکه همیشه زن باشم
سرکشم واسه هر زه نگاهایی که قفله روم // هه نمیکنن پشت به نور



کروس [ جاستینا ، علی سازش ]:
"این راهه ماست" نمیبینی که بیراهه بزنیم // وظیفه داریم که توی سر بیگانه بزنیم
تو هم عصبی میشی میکوبی لیوانُ به زمین // که ما میدوزیم آسمونه ایرانُ به زمین



ورس 2 [ علی سازش ]:
میخوام اَ اینی که هستم لـَش تر باشم // تا غروب بخوابم بعد هرشب پاشم
مخُ هنجرمُ دائمن ترکیب کنم // تا به احترام صدام یه لشکر پاشن
الان هرکی واسۀ خودش پرچم داره // پدر رپ میشه که زن ُ بچه َم داره
همه چُس کنا به برق ُ همه خواننده // واسه همین باید چرخ رپ پنچر باشه
جهان سومیَم اما کل دنیا تو دستم // همش میکنم دودُ کنیاکُ مصرف
خدا هم با ابی داره چاییشُ میخوره // بنده های خدا هم که دورم لُنگارُ بستن
ما زندگیُ داش تیمی میکنیم // چندتا لاین سفیدُ تو بینی میکنیم
منُ رپ داریم با هم یه رازه مشابه // که سریع بالا میام مث گازه نوشابه
"ایـن راهـه مــاست" طلبه ای هم رکاب شو // اون مغزای فیکتون هم بلاک شد
تو قفلی هنوز روی کاغذ با قلم // ما زن ُشوُهریم خوندن النـّکا شد
این بیتِ اُملِتُ خُب لانتان زده // ولتاژ فازمون رو دست لامپام زده
کارِ طراحیه ریختمُ پیام میکنه // هر کاری که بخوام دنیا برام میکنه


کروس [ جاستینا ، علی سازش ]:
"این راهه ماست" نمیبینی که بیراهه بزنیم // وظیفه داریم که توی سر بیگانه بزنیم
تو هم عصبی میشی میکوبی لیوانُ به زمین // که ما میدوزیم آسمونه ایرانُ به زمین