نقد و بررسی بازی witcher3

تازه ها

نقد و بررسی بازی witcher3

نظرات ()

معرفی بازی

دو سوار کار را می بینم که از دشت ها و زمین ها عبور می کنند. یک جادوگر سیاه و سفید پوش را می بینم که در میان دو سپاه برای فرار تقلا می کند. قلعه عظیم کائر مورهن را می بینم که در میان جنگلی انبوه و کوهی تنومند قرار گرفته، پلک می زنم و… آغاز این شکار وحشی را می بینم!

Wild Hunt اساس و پایه بازی های ویچر را تغییر داد. شاید وقتی یک عنوان با محیطی بازتر از Dishonored به محیطی وسیع تر از TES V: Skyrim برسد، بتوان در موفقیت آن شک داشت و برای آن ترسید اما CDPR به گونه ای از پس این چالش بر آمد که توانست جدیدترین و آخرین اثر سری را به یکی از بزرگ ترین های سبک نقش آفرینی و جهان آزاد برساند و چیزی را بدست آورد که از توان ده ها بازی در سال های اخیر خارج بوده است.

اصولا در توسعه بازی های نقش آفرینی توجه به جزئیات مهم ترین فاکتور و هدف اصلی این ژانر هم غرق کردن بازیکنان در یک دنیای غنی است. شکار وحشی به طرز دیوانه کننده ای این مسئله را پشت سر می گذارد و نه تنها طرفداران و بازیکنان از آن لذت می برند، بلکه عناوین بزرگ این سبک را به چالش می کشد. دنیای Wild Hunt بسیار بزرگ و مملو از موجوداتیست که از شمار خارج هستند و با ارتباط با آن ها در هر گوشه از این جهان داستان و ماجرایی را خلق می کنید. صدها ماموریت و فعالیت مختلف در تمامی آن پراکنده شده اند و وقتی در میان همه این داستان ها قرار می گیرید، نمی دانید که از کجا شروع کنید!

 

بقیه در ادامه مطلب...