پایان نامه یادگیری زایشی

تازه ها

پایان نامه یادگیری زایشی

نظرات ()

یکی از دوستان نظری تحت این عنوان گذاشته:

 


 

سلام

آقای دکتر امکان پاسخگویی به ایمیل من وجود نداره؟ درخواست راهنمایی کردم
من خیلی مشتاقم در رابطه با یادگیری زایشی کار کنم اما ظاهرا شما مایل به راهنمایی من نیستید

 


دوست عزیز بنده خیلی مشتاقم که هم شما و هم دیگران در مورد یادگیری زایشی کار کنید به نظر من این مورد آنقدر جای کار دارد که اگر به آن به صورت پداگوژی زایشی نگاه کنیم، حتی از این قابلیت (با مقداری تغییر) برخورداره  که یک گرایش در سطح کارشناسی ارشد باشد.

ضمنا من نه ایمیل شما را می دانم و نه خیلی از چیزهای دیگه، چطوری باید راهنمایی کنم.

البته برخی از دوستان انتظار دارند که بنده فایل رساله را دو دستی تقدیم ایشان کنم تا همکاری بنده به ایشان ثابت گردد که به نظرم این انتظار به جایی نمی‏‏‏‏ تونه باشه.

البته بنده در حال نوشتن کتابی در این زمینه به صورت تألیفی هستم و امیدوارم که به زودی بتوانم آن را به اتمام برسانم و بتونه حداقل پاسخگوی نیازهای اولیه علاقمندان به این موضوع باشد یا سرنخهایی را برای پژوهش بیشتر ارائه بکنه

به نظر من کمتر افرادی هستند که رساله یا پایان نامشون را ( البته اگر خوشان انجام داده باشند) در اختیار دیگران بگذارند. 

ضمنا  فایل این رساله در دانشگاه علامه موجود است و شما می توانید از اونجا کل کار ملاحظه کنید، نت برداری بفرمایید و .... .

با آرزوی توفیق برای شما دوست عزیز