فون عروس رایگان

تازه ها

فون عروس رایگان

نظرات ()

فون عروس

دانلود آلبوم ایتالیایی عروس و داماد با فرمت کاملا psd  و لایه باز با کیفیت عالی جهت طراحی عکس اسپرت آتلیه و آلبوم عروس و داماد ، تمام لایه های این فایل آلبوم ایتالیایی عروس قایل تفکیک است. دوستانی که تا کنون از سایت پی اس دی ها { گروه گرافیکی نگار } بازدید کرده اند و فایل های لایه باز psd  عروس و داماد این سایت را دانلود کرده اند نسبت به پی اس دی بودن این فون های آتلیه ای اطلاعات کافی را دارند.

بعضی از دوستان راجع به نحوه بکارگیری این بک گراند های اتلیه ای سوالاتی را پرسیده بودند. در پاسخ به این دوستان باید عرض کنیم این فون های لایه باز را باید در محیط نرم افزار فتوشاپ باز و ویرایش نمود.

شما می توانید از این فایل آلبوم عروس و این فون  جدید و زیبا جهت طراحی عکس نامزدی و عروس و داماد هم استفاده کنید ،  این آلبوم که جهت فون آلبوم نامزدی با کیفیت عالی طراحی شده و برای مونتاژ عکس عروس و داماد در آلبوم های دیجیتال مناسب است. این فون آلبوم عکس عروس و داماد به منظور آسان شدن کار شما کاربران عزیز لایه باز می باشد.

 

دانلود پی اس دی آلبوم ایتالیایی

 

بعد از دانلود کردن فایل آلبوم ایتالیایی عروس که نمونه این فون را در فایل پی نمایش هم می بینید؛ آن را از حالت فشرده خارج نمایید و فایل استخرج شده را به محیط فتوشاپ وارد کنید. در پنل لایه ها لایه مورد نظر را انتخاب و سپس ویرایش نمایید.

برای دانلود فون عروس کلیک کنید