دانلود با لینک مستقیم آهنگ دلم هواتو کرده از افشین

تازه ها

دانلود با لینک مستقیم آهنگ دلم هواتو کرده از افشین

نظرات ()

دانلود آهنگ دلم هواتو کرده از افشین

Download Old Song By Afshin – Delam Havato Kardeh

دانلود آهنگ افشین به نام دلم هواتو کرده

دانلود آهنگ افشین به نام دلم هواتو کرده

 

متن آهنگ دلم هواتو کرده از افشین

خونه غرق سکوته
تنم در حسرت عطر تو بی تاب
خیالم خیس شبنم روی گلبرگ یاد چشم تو خواب
نمیدونی چه سخته
نمیدونی چه قدر سخته نبودت
دلم بی تو میمیره منم دیوونه ی ناز وجودت
آخ دلم ، آخ دلم هواتو کرده نازنینم
نمی خوام بی تو دنیا رو ببینم
آخ دلم هواتو کرده شبیه گریه کردن وقت بارون
مثل آواز غصه واسه قلبی شکسته و پریشون
دلم میگیره بی تو چه بغضی دارم از حرفهای دوری
چشمام چشماتو میخواد برای دیدنت گم شد صبوری
آخ دلم ، آخ دلم هواتو کرده نازنینم
نمی خوام بی تو دنیا رو ببینم
تو آفتابی ترینی تماشایی تویی تو موج دریا
نفس گیره نبودت
چه قدر خالیه جای عطرت اینجا
دلم هواتو کرده چه تنهایی من تاریک و سرده
یه عمره بی قراره میخواد دور و بر چشمات بگرده
آخ دلم ، آخ دلم هواتو کرده نازنینم
نمی خوام بی تو دنیا رو ببینم 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمائید...