چگونه ذهن برتر داشته باشیم؟

تازه ها

چگونه ذهن برتر داشته باشیم؟

نظرات ()

چگونه ذهن برتر داشته باشیم؟

پیشگفتار

       بی شک توانمندی ذهن و سرآمدی قدرت یادگیری و حافظه آرزوی هر انسانی است چرا  که در دنیای علم محور امروز آنکه دانا تر است ، تواناتر است و آن که راه دانایی را بداند می تواند با اراده و پشتکار سعادت خویش را تضمین کند. برخی از افراد براین گمان اند که ذهن برتر از آن عده ای خاص و امری وراثتی است ، اگر چه ورااثت در این مسئله تاثیر گذار است اما قابلیت های ذهنی در همه افراد قابل ارتقاء است به حدی که می توان از آن به اعجاز ذهن تعبیر کرد. افراد موفق کسانی هستند که راه های  کارآمد سازی ذهن خویش را یافته و با پشتکار به اجرا گذاشته اند تا با ذهنی برتر در پهنه عصر انفجار اطلاعات ، پله های ترقی و پیشرفت را با سرعت طی کرده و مفهوم موفقیت را برای خویشتن تحقق عینی بخشند.

       آنچه پیش رو دارید مجموعه ای است از روش ها و تکنیک ها که هر یک زیر مجموعه موضوعی است گسترده که راجع به آن کتاب ها نوشته شده ، ویژگی این نوشتار که وجه تمایز آن از سایرین است ، کاربردی بودن مطالب آن است علاو ه بر این که موضوعاتی که هر یک ، شاخه ای تخصصی از علوم روان شناسی و تربیتی است را در کنار هم  و به دور از  مباحث تئوری و تخصصی گرد آوری کرده تا مخاطب برای رفع نیاز خویش به جای مراجعه به جند کتاب با مطالعه یک کتاب و عمل نمودن به مباحث کاربردی آن عملاً به هدف متعالی خود که همانا داشتن ذهنی برتر است نائل آید. 

      با آرامشی که از تن آرامی به دست می آورید به سراغ کسب علم و دانش رفته و با فراخی حوزه دید ، تندخوانی را ابزار یادگیری بدون فراموشی نموده و با یک برنامه ریزی موفق به