استفاده از بهترین مطالب در وب سایت با طراحی موبایل

تازه ها

استفاده از بهترین مطالب در وب سایت با طراحی موبایل

نظرات ()

lمعمولادر دنیای تکنولوژی ، بارها راجع به طراحی وب و بازاریابی مطالب، یعنی گذاشتن مطالب مفید درسایت ، چیزهایی شنیده اید. این دو واژه ، در دنیای تکنولوژی در حال رشد می باشند.

 از سلسله مقاله های طراحی سایت و بهینه سازی سایت که در شرکت طراحی وب سایت اطلس وب برای بازدیدکنندگان و خوانندگان فراهم کرده است وقصد دارد تا در مورد نحوه گذاشتن صحیح اطلاعات و مطالب در طراحی سایت و در داخل وب سایت باکات بسیار مفیدی را در این زمینه بپردازد.

 آیامی توانیم طراحی موبایل و استراتژی گذاشتن مطالب مفید در وب سایت را بدون تغییر اصل موضوع یا پارامترهای طراحی با هم ترکیب کنیم؟یامحتوای مطالب در وب سایت ما ، به خاطر محدودیت های مربوط به طراحی برای صفحه نمایش های کوچک ، تغییر می کنند؟

حقیقت این است که محتوای وب سایت نمی تواند تحت تاثیر طراحی موبایل قرار گرفته و  می تواند با قابلیت های بسیار بالای دستگاه های جدید ، بسیار مفید  در وب سایت قرار گیرند. ترکیب دوموضوع بازاریابی محتوای مطالب و طراحی واکنشگرا، می تواند تجارب زیادی را  در اختیار کاربران وب سایت ، قرار دهند.

طراحان وب سایت چگونه می توانند اهمیت طراحی موبایل و بازاریابی مطالب و همچنین ترکیب آن ها را برای کاربران وب سایت خود توجیه کنند؟ تعدادی فرصت ها پیش روی کاربران وب سایت قرار می گیرد و در نتیجه آن ها می توانند به اطلاعات بیشتری در زمینه استفاده از موبایل ها دست یابند. طراحان وب سایت از طریق گذاشتن متن، جستجوهای اینترنتی در موبایل ها با کاربران خود ارتباط برقرار می کنند. طراحان می دانند که گذاشتن مطالب مفید در وب سایت ،کلید موفقیت تجارت آن هااست که چه به صورت مستقیم و یا به صورت غیر مستقیم ، برای وب سایت آن ها درامد زایی  می کند. زمانی که کاربران نتوانند با مطالب وب سایت ارتباط برقرار کنند و با درک آن ها مشکل داشته باشند ، این وظیفه شمااست که با گذاشتن مطالب عالی در زمینه بازاریابی موبایل ، به درک آن ها کمک کند. کاربران برای درک موضوع باید با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند و شما باید وب سایت خود را در اختیار آن ها قرار دهید.

به کاربران خود نشان دهید که چگونه وب سایت شما از دستگاه های دستی Google GoMo Meter، استفاده می کند.از این طریق می توانید پارامتر ها و عناصر طراحی واکنشگرا را ارتقا دهید. اگر کاربران وب سایت شما ، مطالب مهم را از صفحه نمایش های کوچک پاک کردند ، تعجب نکنید. شما در این زمان می توانید درخواست های رسانه ای و طراحی واکنشگرا را  با استفاده از استراتژی محتوای مطالب به آن ها معرفی کنید و یا می توانید از طریق اصول طراحی واکنشگرای وب ، استراتژی جدیدی از بازاریابی مطالب برای آن ها ایجاد کنید و باید به کاربران خود اطمینان دهید که شما مطالب بسیار ارزشمند و مفیدی را در اختیار آن ها قرار دادید.

 می توانید از روش های زیر استفاده کنید تا طراحی وب واکنشگرا را به آن ها نشان دهید. این نوع استراتژی ، با ویژگی های منحصر به فرد و استراتژی بازاریابی مطالب ترکیب شده و تجارب آنلاین بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد.                                                                                                            

طراحی خود را به صورت تیمی انجام دهید.

برای  یک طراحی واکنشگرای عالی و استراتژی داشتن مطالبی مفیدبسیار ارزشمند است،بهتر است طراحی وب سایت خود را به صورت تیمی انجام دهید تا بتوانید مهارت های خود را در زمینه گذاشتن مطالب بر روی وب سایت بالا ببرید. طراحان وب سایت و استراتژی های بازاریابی مطالب یعنی گذاشتن مطالب مفید در وب سایت ، در موازات با هم قرار دارند.  باید برای داشتن وب سایتی ماهرانه، از یک سری روش های خلاقانه ای استفاده کنید تا بهترین محتوا را در وب سایت در اختیار کاربران سایت خود قرار دهید و آن ها به سمت وب سایت خود بکشانید. حتی در این زمان هم بهتر است از طراحی واکنشگرا استفاده کنید.

حقیقت این است که باید از طراحی واکنشگرا و یا طراحی وب سایت برای موبایل و تبلت که تحت نام طراحی سایت Responsive استفاده کنید و مطالب  را در موبایل ها به نمایش بگذارید.از زمانی که تلفن های هوشمند وارد بازار شدند، کاربران توانستند با این قابلیت، به صورت هوشمند و اینترنتی اتوبوس رزرو کنند. اامروزه دیگر کاربران ,وب سایت آنقدر وقت ندارند که به رستوران رفته ، منوی غذا  را دیده و سپس غذای خود را سفارش دهند. در عوض آن ها از تلفن های هوشمند خود استفاده کرده و به صورت آنلاین می توانند تنها با کلیک بر روی شماره تلفن، با قسمت رزرو ارتباط برقرار کرده و غذای خود را سفارش دهند.

 از طراحان حرفه ای وب سایت انتظار می رود تا مطالب مورد علاقه کاربران را در وب سایت قرار دهند، مطالبی که واقعا به درد آن ها بخورد.اگر به عنوان یک طراح، قست بازاریابی در وب سایت ندارید اصلا نترسید. دیدگاه خود را تغییر دهید. اگر فردی به شما گفت که وب سایت ، وب سایتی غیراستاندارد است، اصلا گوش ندهید و سعی کنید تا مطالب وب سایت خود را بسیار فوق العاده انتخاب کرده و با گذاشتن این مطالب بتوانید کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب کنید.

 

استراتژی های خود را طبقه بندی کنید.

نیازهای کاربران وب سایت خود را مطابق با دستگاه مورد علاقه آن ها، پیش بینی ، شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید

زمانی که به صورت تیمی طراحی وب سایت خود را جلو می برید، باید مطالب وب سایت  را مطابق با نیاز کاربران در وب سایت قرار داده و سپس تجربه کاربران را در محیط موبایل بهینه سازی کنید. برای توسعه طراحی وب سایت خود باید بتوانید به سوالات زیر پاسخ دهید.

  • کاربر وب سایت شما چه کسی است؟
  • شما باید از چه اطلاعاتی در وب سایت خود استفاده کنید؟
  • کاربران از چه دستگاهی برای جستجوی مطالب مورد نظر خود در وب سایت استفاده می کنند؟ شما از چه طریقی می توانید تجربه کاربران خود را در این زمینه بالا ببرید؟
  • چه موقع کاربران به وب سایت شما دسترسی دارند؟

قابلیت  دستگاه هایی را مشخص کنید که تجربه کاربران را بالا می برند

مزیت استفاده از موبایل ،و دسترسی به GPS، مرورگر موبایل، صفحه نمایش لمسی، تلفن و دوربین می باشد. طراحان می توانند با روشی خلاق و مفید، اطلاعات را مطابق با خواسته های کاربران،  بر روی این دستگاه ها قرار دهند.

می توانید بهترین مکان با بهترین غذا رو با اینترنت خود پیدا کنید. حتی می توانید با کلیک بر روی دکمه “call us”  با مدیر رستواران در تماس باشید و هر آن چه که بخواهید را به منوی غذای خود اضافه کنید. GPS، مرورگر موبایل و صفحه نمایش لمسی و همچنین قابلیت های دیگر موبایل شما ، ابزاری هستند که می توانیدبه وسیله آن ها، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

مطالب وب سایت خود را مطابق با نیاز کاربران و همچنین دستگاه مورد استفاده خود انتخاب کنید.

در طراحی های سنتی وب سایت، نیاز کاربران وب سایت با محتوای مطالب گذاشته شده در وب سایت تغییر می کرد.به این  معنا که طراحان هنگام طراحی وب سایت ، موضوعات را بر مبنای موبایل ها در نظر گرفته و به همین دلیل، نیاز کاربران با تغییر دستگاه ها ، تغییر می کرد. با توجه به گزارش گوگل در سال 2012 ، 67% از مطالب برای دستگاه ها گذاشته می شد و در دنیایی که دارای چندین صفحه نمایش برای گذاشتن مطالب می باشد ، کاربران وب سایت می توانند خرید خود را از طریق این دستگاه ها به صورت آنلاین انجام دهند

چارچوب طراحی واکنشگرا را مد نظر قرار دهید که دستگاه های آن ، محدودیت زیادی دارند

ترکیب طراحی واکنشگرا با استراتژی بازاریابی مطالب در وب سایت،  را به سمت تجارتی بهینه سوق می دهد و مطالب غیر مفید را از وب سایت حذف می کند و بر روی مطالبی تاکید می کند که برای کاربران بسیار اهمیت دارند. اگرمطالب وب سایت برای کاربران جذاب نباشد ، به سراغ وب سایت های رقیب شما می روند و خیلی راحت مطلب مورد نظر خود را پیدا می کنند.

طراحی موبایل ، طراحان و مدیران وب سایت را قادر می سازد تا مطالب را در کوچکترین صفحه نمایش ها قرار دهند. به عنوان یک طراح باید برای پیشبرد مطالب خود در وب سایت، با همکاران خود صحبت کنید تا بتوانید مطالب بهینه ای را در وب سایت خود قرار دهید.  باید با گذاشتن مطالب مورد نیاز کاربران خود ، به کاربران خود ثابت کنید که وب سایت شما منحصر به فرد است و با وب سایت های دیگر فرق دارد.

 

همیشه از کاربرانی که مرتبا از وب سایت شما بازدید می کنند و مطالب شما را می خوانند ، تشکر کنید.

دستگاهی هوشمند بالاخص موبایل ها ، باعث می شوند تا تعداد کاربران شما در وب سایت روز به روز افزایش یابد.  طراحان وب سایت، اطلاعات بسیار مهم را در این دستگاه های هوشمند قرار می دهند. تجارت ها نیز از قابلیت این دستگاه ها استفاده کرده و فعالیت های تجاری خود را به صورت آنلاین انجام داده و خدمات و محصولات را به صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می دهند. خرده فروشان هم از رسانه های اجتماعی برای پیشبرد روند تجاری خود استفاده می کنند. وب موبایل ها به تجارت ها اجازه می دهند تا مطالب مورد نیاز کاربران خود را به صورت آنلاین در اختیار آن ها قرار دهند و آن ها باید برای پیشبرد پروژه خود ، از کد های QR برای طراحی بنر ها ، برچسب محصولات و بروشورهای استفاده کنند.

 

نتیجه گیری

روش دسترسی افراد و کاربران آنلاین در وب سایت ها به مطالب اینترنتی ،  روز به روز در حال تغییر است. دستگاه های هوشمند دارای یک سری محدودیت ها مثل صفحه نمایش کوچک ، و سرعت load پایین می باشند. طراحان وب سایت در مقایسه با وب سایت های سنتی ،  اطلاعات بسیار مهم و ارزشمندی را در اختیار کاربران خود در وب سایت قرار می دهند تا افراد بتوانند از طریق این دستگاه ها ، به مطالب دسترسی پیدا کنند. 

کاربران موبایل خیلی عجول و پر مشغله هستند.آن ها نمی خواهند که رومان بخوانند. در عوض کاربران به دنبال مطالب کوتاه و بسیار مفید در وب سایت می باشند.آن ها دوست دارند تا  از طریق تبلت ، desktop یا تلفن های هوشمند خود ،خیلی سریع به مطالب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

بهتر است که کاربران ، برای داشتن بهترین مطالب در وب سایت ، از طراحی واکنشگرا استفاده کنند و از قابلیت های منحصر به فرد آن برای پیش بینی نیاز کاربران و برطرف کردن نیاز ها و خواسته های آن ها ، استفاده کنند. GPS ها ، دوربین ، ویدئو و وب سایت های مربوط به تلفن های هوشمند ، روش های جدیدی را در اختیار کاربران وب سایت قرار می دهند تا بتوانند به صورت آنلاین  به مطالب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. طراحان باید برای رسیدن به اهداف بهینه سازی ، از برنامه ریزی های دقیق و رویکردهای یکپارچه در وب سایت خود استفاده کنند و با گذاشتن مطالب مورد نیاز کاربران ، آن ها را هر چه بیشتر به سمت وب سایت خود جلب کرده و به موفقیت برسند.