سریال ˝شهرزاد˝ بخرید ˝بریکینگ بد˝ هدیه بگیرید

تازه ها

سریال ˝شهرزاد˝ بخرید ˝بریکینگ بد˝ هدیه بگیرید

نظرات ()

 

همزمان با توزیع قسمت اول سریال ˝شهرزاد˝، اولین قسمت سریال پربیننده ˝بریکینگ بد˝ نیز به خریداران هدیه داده می‌شود. 

شرکت "تصویرگستر پاسارگاد" این دو سریال را در یک دی‌وی‌دی از چهارشنبه هفته جاری در سراسر کشور به مخاطبان عرضه می‌کند. 

خریداران نسخه اصل با خرید دی‌وی‌دی سریال، می‌توانند علاوه بر "شهرزاد" سریال "بریکینگ بد" را همزمان با توزیع هر قسمت تماشا کنند. 

سریال "شهرزاد" با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان خاطره‌انگیز ایران، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در طهران قدیم روایت می‌کند.

"شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه‌گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور از هفته جاری، توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد، توزیع و پخش می‌شود

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک‌نیت، هومن برق‌نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند. 

سریال آمریکایی "بریکینگ بد" تولید شبکه شبکه ای‌ام‌سی درباره یک معلم شیمی است که وقتی متوجه می‌شود دچار سرطانی مهلک شده برای تامین مخارج زندگی خانواده‌اش پس از مرگ، وارد دنیای خشن تولید شیشه و عرضه آن می‌شود.

این سریال به دلیل فیلمنامه‌های جذاب و خط داستانی غیرقابل پیش‌بینی‌، بازی‌های فوق‌العاده برایان کرنستن در نقس والتر وایت، آرون پال در نقش جسی پینکمن و آنا گان در نقش اسکایلر همسر والتر و فیلمبرداری دیدنی به شهرت رسید. "بریکینگ بد" که پخش آن دو سال پیش به پایان رسید، برنده چند جایزه امی و گلدن گلوب شد.