به گزارش خبرگزاری فارس، کمپانی «والت دیزنی» که مدتی است بخش اعظمی از سهام کمپانی «پیکسار» را خریداری

تازه ها

به گزارش خبرگزاری فارس، کمپانی «والت دیزنی» که مدتی است بخش اعظمی از سهام کمپانی «پیکسار» را خریداری

نظرات ()

یک خبر و یک نظر

تعطیلی دفتر پیکسار در کانادا

اخراج ۱۰۰ تن از کارکنان والت دیزنی

به گزارش خبرگزاری فارس، کمپانی «والت دیزنی» که مدتی است بخش اعظمی از سهام کمپانی «پیکسار» را خریداری کرده، در اقدامی عجیب نه تنها دفتر پیکسار در ونکوور کانادا را تعطیل کرد بلکه 100 تن از کارکنان خود را نیز اخراج کرد.این درحالی است که این کمپانی اخیرا به سمت توسعه تولیدات دیجیتال تمایل یافته است.

کمپانی پارامونت نیز هفته گذشته 110 تن از کارکنان خود را اخراج کرد.«بارب متسون»، سخنگوی کمپانی «والت دیزنی» گفت: این تصمیم به خاطر تمرکز دوباره بر عملیات و منابع در زیر یک سقف گرفته شده و چیز عجیبی نیست.

سخنگوی کمپانی پیکسار نیز ضمن تائید سخنان «متسون» گفت: تیم پیکسار کانادا تیم بسیار مستعدی بود که که ما به کارهای برجسته‌ای که این تیم انجام داده‌اند، با تمام وجود افتخار می‌کنیم

نظر من : دوستان استحضار داشته باشند که صحبت از 100 نفر از  کارکنان  پیکسار یا پارامونت صحبت از صد نفر بی سواد یا کم سواد مثل عامه مردم نیست در واقع هر کدوم از این صد نفر می تونن با حضور در پروژه های انیمیشن ما در ایران یک تحول عظیم ایجاد کنن و وزن اسمشون رو باید گذاشت روی باسکول نه ترازوی آشپزخونه ! حالا هی دوستان انیماتور ایرانی بگن وضع خرابه و از این حرفها خداییش عجب دنیاییه ها هپل مپله ! مگه نه ؟