جشن اردیبهشت تئاتر ایران در کاکی برگزار شد

تازه ها

جشن اردیبهشت تئاتر ایران در کاکی برگزار شد

نظرات ()

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، در این جشن مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی بیان داشت: تئاتر یکی از هنرهای هفتگانه است و کسانی که درباره بوجود آمدن تئاتر جستجو کرده اند می گویند که سرچشمه آن از آیین هاست و آیین به مراسم مذهبی و اجتماعی می گویند.

ابوذر بهرامی افزود: انسان همیشه دوست داشته است به اتفاقاتی که خارج از اراده و میل اوست تسلط داشته باشد و این ویژگی اصلی تئاتر است.

وی با اشاره به ساختارهای فرهنگی و هنری این بخش گفت: از مهمترین مشکلات اساسی این بخش ساخت پلاتو و نگارخانه در کاکی و فرهنگسرای بادوله می باشد که از مسئولین تقاضامندیم با رفع این مشکلات در دولت تدبیر و امید به این هنرمندان امید بدهیم.

امام جمعه کاکی نیز به پاره ای از توجهات خاص بازیگران، نویسندگان و کارگردانان تئاتر پرداخت و اظهار داشت: حتما" باید در اجرای تئاتر قوانین و مقررات لحاظ شود تا به کسی خدشه ای وارد نشود.

حجه الاسلام والمسلمین محمد محمدی ادامه داد: اگر بتوانیم موجبات برانگیختن نیروی خلاقیت در جامعه و اگاه سازی افکار عمومی از لزوم به حساب آوردن آفریننده های هنری در قلم و توسعه و انتقال مفاهیم مشترک انسان از طریق زبان هنر نمایش شویم قطعا" توانسته ایم ضمن موفقیت اثر بخشی نیز داشته باشیم.

در ادامه هنرمند یاسر درتاج به نمایندگی از هنرمندان نمایش به بیان پاره ای از مشکلات و کمبودها در حوزه تئاتر این بخش پرداخت.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی -  14 اردیبهشت 1394

منبع خبر: وب سایت اداره ارشاد دشتی - لینک خبر