شروع فیلمبرداری فیلم کوتاه گلین بالا

تازه ها

شروع فیلمبرداری فیلم کوتاه گلین بالا

نظرات ()

این وبلاگ رو صرفا برای معرفی فرهنگ خاک خورده خودمون ایجاد کردم...

نمیدونم بیننده دارم تو وبلاگ یا نه...

ولی فعلا می نویسم...

امروز روز اول فیلمبرداری فیلم کوتاه گلین بالا بود...

ابتدا به ساکن جهت معرفی گلین بالا از فیلم کوتاه شروع کردم...

میخوام در مورد گلین بالا و معرفیش کار کنم و دست یاری به خواننده و بیننده وبلاگم دراز می کنم...

میگفتم امروز روز اول فیلمبرداری بود...

فیلمنامه دوسه ماهی بود که نوشته شده بود ولی با بی تجربگی و کمی وکاستی های زیاد(از من اینم بیشتربود)

اونقد نواقص داشتم که نمیدونم خدا آقای ابوالفضل صادقی از کهنه کارها و باتجربه های سینما که تو مشگین شهر فعالیت میکنن رو ازکجا رسوند

باهاشون آشنا شدم بعد آشنا شدن در مورد فیلمنامه زیاد بحثمون شد و بالاخره با راهنمایی های سرورم آقای صادقی فیلمنامه یه ذره خوب از آب در اومد...

در نوشته شدن فیلمنامه زحمتای دوستای عزیزم بهرام جعفری و امید آهرون خیلی برام راهگشا بودن...

بالاخره فیلمنامه تموم شد و بعد یه هفته یعنی امروز شروع فیلمبرداری بود...

با همه سختیاش که خیلی زیاد بود امروز سکانس های خونه رو گرفتیم...

خیلی سخت بود...

خیلییییییییییییییییی...دست آقای صادقی درد نکنه که زحمت فیلمبرداری رو میکشید با دوتادوربین که دستیارشون خانم فیض اللهی بودن...

خیلی امروز اذیتشون کردم...

البته اذیتم محدود به امروز نخواهد شد و تو سکانس های باغ و کوچه هم اذیتش خواهم کرد...

و اما امروز روز اول فیلمبرداری تموم شد و من هم خسته...

امیدوارم هرچه زودتر این فیلم کوتاه آماده شه و بره برسه دست هموطنم که میخواد فرهنگ خاک خورده خودشو یه گرد گیری بکنه...

22/6/92