واقعیته....چه کنم من اینم دیگه!!!!!

تازه ها

واقعیته....چه کنم من اینم دیگه!!!!!

نظرات ()

↺ من اینــــــــــــــم ↷ ※ی کوچولو لــــــــــــــــــــوس برای آقام! ※با بـــــــــــــــــچه بازیای خــــــــــــــاص خودم! ※ی لجـــــــــــــبازه یک دنــــــــــــــــده! ※ی خورده دیــــــــــــــوونه! ※ی کمی رویـــــــــــــــایی, ※ی دختر احســــــــــــاسی ک سریع گریـــــــــــم میگیره ※خــــــــــــیلیم حســـــــــــــودم البته رو عشقم... ※تک پــــــرم و با هر کسی نمیپرم! ※یه کوچولو بی اعتــــــــــــــماد به دورو وریا...! ※یه نــــــــــــــــمه کله شق! ※از یکی بدم بیاد خیلی شــــــــــــــیک و مجـــــــــــلسی ازش میگذرم و دســـــــــتو پـــــــــــا زدنش اصلا واسم مهم نیست! ※ولی عوضش, یـــــــــــــکی و بیشتر ندارم! ※زیـــــــــــــرابی نمیرم, زیـــــــــــــــــراب کسی رو هم نمیزنم! ※بــــــــــــــــــده کسیو نمیخوام! ※سواســــــــــــــــتفاده تو ذاتم نیست! ※دلم واسه هیچ پسری جز عشقم نمیلرزه چون دله نه ژله... ※ اره!!!