بهزاد راد و انصراف او از برنامه تلویزیونی

تازه ها

بهزاد راد و انصراف او از برنامه تلویزیونی

نظرات ()

بهزاد راد در برنامه ای ویژه که جمعی از هنرمندان در آن حضور داشتند صحبتهای خود راد در مورد ناکارامدی بسیاری از افراد که بدون تحصیلات و سابقه کاری اقدام به ساخت برنامه تلویزیونی یا سینمایی حتی ساخت کلیپ و تیزر تبلیغاتی می کنند و بدتر از آن طرف های قراردی که خود از این تجربیات و تحصیلات برخوردار نیستند و متاسفانه در سازمان های مختلف صدا سیما ‌٬ارشادو قسمت های دیگر این افراد را دعوت به همکتری به قول خود مونی از طریق زیر میز بازی یا ارتباطی وارد این حرفه میکنند ابراز تاسف کرد و گفت واقعا چرا بعضی مردمان ایران دنبال هویتی هستند که جعلی هست واگر واقعا این علاقه هست از سوی این افراد از نظر شخصیتی مشکل ناهنجاری های درونی هستند و گفت باید گروهی تشکیل شود که جلو این افراد گرفته شود زیرا دقیقا ریشه مشکلات هنر تصویر در ایران همین موضوع هست وی افزود :من شخصا پیگیر هستم تا کمیته ای نسبت به صلاحیت در هر حوضه بخصوص حوضه تصویری در هر غالب که هویت مملکت است ایجاد شود تا اینقدر سواستفاده از افراد سودجو و کنار گذاشته شدن افرادی که واقعا خاک خوردند زحمت کشیدند و الان باید چوب بی مدیریتی این موضوع را بخورند را در برنامه کاری خود دارم و از وزیر فرهنگ و ارشاد خواستارم بیشتر نسبت به این موضوع توجه کند.

وی در ادامه افزود:من اخرین کاری که چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کردم در کاری که به درخواست یکی از دوستان بدون استعلام گرفتن از شخصیت کاری تهیه کننده ٬ به کاری قبولی دادم که قرار بود در شبکه ۲ روی انتن برود متاسفانه الان با توجه به مذاکرات و قبولی همه جانبه تهیه کننده جدا از بحث ناتوانی تهیه کننده منباب مبلغ قراردادی که صحبت شده بود متوجه شدم ایشان بر خلاف توضیحاتی که شنیده بودم کاری در پرونده کاری خود نداری و تیم تولیدی به من معرفی شد که تا به حال یک کار کوتاه هم نساخته شایدم ندیده باشند چه برسه به تولید کار به هر حال پیرو صحبت های دوستام وپیگری دوستان خبرنگار از همین ترییون عرض می کنم به علت ناکارامدی تیم تهیه کننده و تیم حمایت کننده او  م.س  کار من در شبکه ۲ که در غالب مجموعه تکنولو‍ژی و شبکه های اجتماعی قرار بود کار بشود انصراف دادم  و هیچ وقت فکر نمی کردم این موضوع روزی به این شکل من را هم درگیر کند و امیدوارم روزی برسد که مردم ما به جایی برسند که در جایگاه خود قدم بردارند.

وی این خبر را داد بزودی با کارگردانی که قبلا صحبت کاری کرد بود و قرار بود برای او بازی کند و گروه و تیم حرفه ای که به زودی اعلام میکند قرار است ایفای نقش بکند و دلیل رد کردن کار از سوی ایشان و سو ءتفاهم های ایجاد شده نسبت به کارگردانی که در مورد بهزاد راد صحبت کرده بود عذر خواهی کرد و اعلام آمادگی کرد و دلیل رد کردن کار را همینکار شبکه ی که متاسفانه به این شکل ایجاد شده بود دانست.

در اخر هم برای همه آرزوی سلامتی برای شما عزیزان را دارمنشست هنرمندان برج میلاد