سینما ـماهان2

تازه ها

سینما ـماهان2

نظرات ()


توضیحات مدیر سینما فرهنگ درباره نحوه نمایش «هیچ‌کجا هیچ‌کس»

علی هیربد با اشاره به خواسته مخاطبین سینما فرهنگ گفت:موافقت کتبی مدیر پخش حوزه هنری به شورای صنفی نمایش برای اکران فیلم «هیچ کجا هیچ کس» در سانس فوق‌العاده ارایه شد.

خبرگزاری فارس: توضیحات مدیر سینما فرهنگ درباره نحوه نمایش «هیچ‌کجا هیچ‌کس»

علی هیربد مدیر سینما فرهنگ در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره نحوه  نمایش فیلم «هیچ کجا هیچ کس» در سینما توضیح داد: در ابتدا قرار بود فیلم سینمایی «هیس...» در سه سانس و سالن شماره 2سینما فرهنگ به نمایش درآید. با تصمیم قائم مقام فارابی «حسن نجاریان» فیلم سینمایی «هیس...» به صورت کامل در سینما فرهنگ و در شش سانس به نمایش درآمد.

 

وی در ادامه توضیح داد: برای اختصاص دادن سالن اصلی سینما به فیلم «هیس» با مدیریت پخش  حوزه هنری صحبت کردیم که در هفته اول ایشان رضایت نداشت اما در هفته دوم نمایش، موافقت کتبی آقای فرجی به شورای صنفی نمایش برای نمایش فیلم «هیچ کجا هیچ کس» در سانس فوق‌العاده ارایه شد.

هیربد در ادامه گفت: فرزند چهارم که از تولیدات فارابی است در سالن شماره 2 سینما فرهنگ و در سه سانس به نمایش درمی آید، سینما فرهنگ شرایط خاصی دارد و باید به گونه ای برای این سینما برنامه‌ریزی شود که بتواند مخاطب را به خوبی همراه کند

هیربد در خاتمه تاکید کرد: تمام هدف ما در سینما فرهنگ این است که مخاطبین را راضی نگه داریم و فیلم‌هایی در این سینما به نمایش بگذاریم که مورد توجه مخاطبین قرار گیرد و برای تماشاگرانی که سینما فرهنگ را برای دیدن فیلم ها انتخاب می‌کنند، قابل توجه باشد.