Ville Hermanni valo

تازه ها

Ville Hermanni valo

نظرات ()

بالاخره تصمیم گرفتم یک پست کامل را به معرفی ویله هرمانی والو و کنکاش در زندگی شخصی او اختصاص دهم. مطمئنا اکثر موارد را در مورد او در منابع دیگر مطالعه کرده اید، از این رو سعی کردم مواردی را که کمتر به آن پرداخته شده بود را منعکس کنم. ویله هرمانی والو خواننده، ترانه سرا، هنرپیشه و نوازنده ی فنلاندی  متولد 22 نوامبر 1976 است. او که جلودار و وکال گروه راک فنلاندی هیم است دارای صدایی ازنوع  باریتون است (صدایی بین بم و زیر) که همین امر وجه تمایز او با سایر خواننده های راک است. همین صدای خاص باعث شد که او در سال 2004 جایزه ی مجله ی Metal Hammer را از آن خود کند. نکته ی عجیب این است که برخلاف انتظار من و علی رغم صدای فوق العاده ی او، رتبه ی صدای وی در بین 100 خواننده ی برتر راک در Hit Parader's، هشتاد است! (مرده شور این رنکینگ را ببرند!)

ویله در ناحیه ای به نام Vallila در هلسینکی فنلاند به دنیا آمد. پدر او یعنی Kari فنلاندی و مادرش Anita اصالتا مجارستانی است. بعد از تولد ویله، خانواده ی او تصمیم گرفتند به منطقه ای به نام Oulunkyla مهاجرت کنند و ویله همراه خانواده تا دوران نوجوانی در همانجا زندگی کرد. در سال 1984 تنها برادر او Jesse به دنیا آمد. در اواخر نوجوانی ویله در مغازه ی پدرش کار کرد (عجب مغازه ای هم بود!) و در سن 18 سالگی از خانواده اش جدا شد و بصورت مستقل زندگی خود را ادامه داد.

زمانی که ویله سن کمی داشت تحت تاثیر آهنگهای بندهای فنلاندی موفقی نظیر Tapio ،Rautavaara و Rauli Badding Somerjoki بود. او در مصاحبه های مختلف از هنرمندانی نظیر الویس پریسلی و بندهایی مثل  آیرون میدن بعنوان تجربه های بیاد ماندنیش در موسیقی یاد کرده است (البته اسامی این بندها و خوانندگان خیلی بیشتر از اینهاست). او همه کاره ی گروه راک فنلاندی هیم است و با همین گروه موفق به دستیابی Gold Record در آمریکا شده است. لازم به ذکر است که این عنوان در آمریکا به آن دست از آثار موسیقی اختصاص می یابد که بیشتر از 500000 کپی داشته اند. (دمشان گرم واقعا!) او برای ترک اعتیادش در سال 2007 به مرکز توانبخشی Promises در Milabu در کالیفرنیا  مراجعت کرد و در حال حاضر در هلسینکی فنلاند زندگی میکند.