افتخاری دیگر برای نقاب صحنه ای ها

تازه ها

افتخاری دیگر برای نقاب صحنه ای ها

نظرات ()

 

بیش از پنج هزار تماشاچی در یک شب

از تازه ترین نمایش بهنام زینعلی بازدید کردند

 

 

 

سرویس خبری: در یک اتفاق کم سابقه، در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان سال ۹۴ چندین هزار مخاطب مشتاق، از هنرنمایی نقاب صحنه ای ها در قالب اجرای موسیقی نمایش برای آخرین سحر بازدید کردند. برای آخرین سحر ، که کارگردانی آنرا بهنام زینعلی عهده دار است، برای دومین سال متوالی میزبان خیل عظیمی از تماشاچیان و مخاطبین فردیس بود که امسال نیز در شب نخست در حدود دو هزار و در شب دوم اجرای خود به یکباره میزبان بیش از پنج هزار تماشاچی مومن و خداجوی بود که به تماشای این اثر نمایشی نشستند.

برای آخرین سحر تلفیقی است از طراحی و اجرای حرکات فیزیکال، موسیقی و دیالوگ که توسط هنرمندان گروه هنرهای دراماتیک نقاب صحنه به سرپرستی و کارگردانی بهنام زینعلی اجرا شد. اجرای این اثر که با مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس به روی صحنه آمد، همراه بود با مراسم احیای شبهای قدر و توانست بخوبی همچون سال گذشته با مخاطبین ارتباط برقرار کند که افتخاری دیگر بود بر ادامه روند پیشرفت هنر نمایش فردیس. زینعلی در خصوص اجرای این اثر از لطف و حمایت بی دریغ جناب آقای اسدالله جعفری ریاست محترم و فهیم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس و پشتیبانی و لطف جناب آقای دایی حسینی مدیریت موسسه فرهنگی قرآنی ندای رحمت الهی سپاسگذاری کرد.

در این اثر مجید خلیلی، مجید جوشنگ، عاطفه جلالی، احسان خداویسی مطلق، حسان هوشدار، پوریا روستایی، حمیدرضا جوشنگ، احمد کولیوند، آوا آزاد، نگار و نرگس فرجی، نازنین فاطمه حیدری و... ایفای نقش میکردند. همچنین مهران محمدی الموتی بعنوان خواننده، حمید صفرزاده مدیر صحنه، مهران کریمی نورپرداز، مجید و حمید صفرزاده مدیران تولید و محسن دایی حسینی بعنوان مدیر اجرا ، زینعلی را همراهی میکردند. 

این اجرا دو شب ، شب بیست و یک و بیست و سوم رمضان همراه با مراسم انس با قرآن در پارک فردوسی فردیس میزبان مخاطبین بود.