استقبالی بینظیر و کم سابقه از نمایش کمدی خواستگاری

تازه ها

استقبالی بینظیر و کم سابقه از نمایش کمدی خواستگاری

نظرات ()

نمایش کمدی خواستگاری به کارگردانی بهنام زینعلی با استقبال بیش از اندازه مخاطبین مواجه شد. از همین رو بهنام زینعلی در مصاحبه ای که با باشگاه خبرنگاران جوان داشت از خواستگاری اینگونه گفت :

بهنام زینعلی نویسنده و کارگردان نمایش «خواستگاری» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون این اثر بیان کرد: «خواستگاری» یک نمایش کمدی است که به کمرنگ شدن ازدواج در بین جوانان و ترویج دنیای مجازی و معضلات آن می‌پردازد.
 
وی افزود: داستان دو پادشاهی است که یکی در سرزمینش از کمبود جنس مذکر شکایت دارد و دیگری با حیله می‌خواهد دخترش را شوهر دهد که اتفاقاتی در این حین رخ می‌دهد.
 
زینعلی با بیان اینکه این اثر بر گرفته از نمایشنامه آنتوان چخوف است، گفت: بازنویسی متن باعث شد که به فضای ایرانی بیشتر نزدیک شود که این امر باعث جذابیت بیشتر و جذب تماشاچیان شده است.
 
وی در خصوص اجراهای گذشته از این نمایش عنوان کرد: این سومین اجرا از این اثر نمایشی است که در اجراهای گذشته از بازیگران چهره استفاده شده بود، اما به دلیل ایجاد فضا برای ورود جوانان مستعد تئاتر و بنابر پیشنهاد ریاست ارشاد پردیس امسال از بازیگران ناشناخته‌تر استفاده کرده‌ام.
 
زینعلی در رابطه با دغدغه‌های ذهنی خود بیان کرد: خیلی وقت بود که می‌خواستم در خصوص معضلات جامعه یک نمایش کمدی تاریخی روی صحنه ببرم که انتخاب این نمایشنامه را بهترین گزینه دیدم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شدیم و از کار راضی بوده‌ام.
 
گفتنی است؛ نمایش «خواستگاری» به کارگردانی، نویسندگی و طراحی: بهنام زینعلی در فرهنگسرای ولایت از 24 مرداد ماه الی 7 شهریور ساعت 19:00 به روی صحنه می‌رود.
 
بازیگران: مجید خلیلی، احسان خداویسی مطلق، عاطفه جلالی، احسان هوشدار، بهنوش مرادی، اکرم تقی‌زاده، سمانه شیر‌خانلو، بهنام زینعلی، بازیگر مهمان: حامد حکیمی فر.
 
این اثر به تهیه کنندگی مسعود شکریان بوده و بمدت 15 شب به روی صحنه است
 
http://www.jamejamalborz.ir/up/news/2015827144028316tdVt.jpg

http://ershadfardis.ir/wp-content/uploads/2015/08/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-4-150x150.jpg

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1394/5/29/3486747_169.jpg