نقاب صحنه ای ها برای جشنواره تئاتر تک طنز آماده میشوند

تازه ها

نقاب صحنه ای ها برای جشنواره تئاتر تک طنز آماده میشوند

نظرات ()

همه ی آنچه که میخواهید ، در یک جا!

سرویس خبری : گروه هنرهای دراماتیک نقاب صحنه با بیش از یک دهه سوابق درخشان اجرایی ، در تازه ترین فعالیت خود اقدام به نگارش و آماده سازی چند اثر تک پرسوناژ برای جشنواره تئاتر تک کرده است .

رامین پور عبدالله . عاطفه جلالی . رامین محمدی . مهبد سعیداوی . الناز محمدی . حمید صالحی و بهنام زینعلی هرکدام یک یا دو اثر را برای این جشنواره آماده خواهند کرد. با این تدبیر ، چنانچه این آثار جزو آثار باکیفیت و مورد توجه داوران جشنواره قرار گیرد ، قطعا نقاب صحنه ای ها امسال حضور چشم گیری در نخستین جشنواره تئاتر تک طنز خواهند داشت.

حسین بهزادی فر بعنوان دبیر جشنواره پیش از این بارها تاکید کردند این جشنواره یکی از متفاوت ترین جشنواره های منطقه بشمار میرود و تحت هیچ شرایطی اجازه ی زد و بند و یا تخطی احتمالی را نخواهیم داد.

همچنین حوزه هنری استان البرز بعنوان برگزار کننده این جشنواره ، آخرین مهلت ارائه آثار را پانزدهم اسفندماه اعلام کرده است .

بهنام زینعلی در فعالیت قبلی خود کارگردانی مستند و موزیک ویدئوی مجاز مجید خراطها را برعهده داشت که در سالن میلاد تهران در پیش هزاران مخاطب از آنها رونمایی شد و مورد استقبال قرار گرفت .