نقاب صحنه ای ها با شش اثز برای جشنواره آماده میشوند

تازه ها

نقاب صحنه ای ها با شش اثز برای جشنواره آماده میشوند

نظرات ()

سرویس خبری : در پی رایزنی های بعمل آمده با هنرمندان گروه هنرهای دراماتیک نقاب صحنه ، مجموع شش نمایشنامه در قالب آثار طنز تک نفره ، به سرپرستی و نظارت بهنام زینعلی به دبیرخانه جشنواره تئاتر تک طنز ارسال شد.

بهنام زینعلی

 

عشق من محمود احمدی نژاد!

کلش آف کلنز

ولنتاین تو

آوازه خوان تاس

توفیق اجباری

توتون، انسان را میکشد ، شاید!

عنوان شش اثر تک پرسوناژ طنز میباشد که توسط هنرمندان نقاب صحنه آماده اجرا میشوند . بهنام زینعلی و اعضای گروهش این روزها پس از ساخت و تولید مستند و موزیک ویدئوی رسمی مجید خراطها ، و به اتمام رساندن چند مستند انتخاباتی ، بطور جدی تمرکز خود را بر روی آماده سازی پروژه های تک نفره و مونولوگ های طنز برای جشنواره گذاشتند که ماه عسل آن شش نمایشنامه شد. رامین پور عبدالله . عاطفه جلالی . الناز محمدی . رامین محمدی . مهبد سعیداوی . پوریا روستایی و حمید صالحی هنرمندانی هستند که این روزها مشغول آماده سازی این چند پروژه هستند.

زینعلی با توجه به این مطلب به سرویس خبری ما اعلام کرد : تمامی این شش نمایشنامه ، پیرو فراخوان و سیاست جشنواره تک ، برای یک نفر نوشته شده است . در این آثار از بازی در بازی های همیشگی آثار تک پرسوناژ دوری جستیم و در این شش نمایشنامه نه قرار است برای تماشاچی خاطره تعریف کنیم و نه یک مجلس سخنرانی و واکاوی خاطرات است. بلکه مخاطب تئاتر میبیند و نه بازسازی خاطرات گذشته کاراکتر را...

همچنین زینعلی درخصوص کلیات اجرایی این آثار افزود : خدارو شکر امسال هنرمندان ما به صرف واحد یک تیم اجرایی کامل هستند . هر شش نمایشنامه کارگردان های مجزا دارد . عوامل مجزا دارد و قرار نیست چون سابق همه ی کارها را یک نفر انجام بدهد. یک تیم منسجم قرار است این شش اثر را با بالاترین استانداردهای ممکن آماده کند و تمام کارها را قرار نیست صرفا بنده انجام دهم . اما نظارت کلی بر روند کیفی آثار را آن هم با پیشنهاد هنرمندان گروه ، من عهده دار هستم .

زینعلی در پایان ضمن تشکر از دبیر جشنواره تئاتر تک طنز اذعان کرد : چرخه ی فرهنگی و هنری استان مدتی است که توسط فردی بنام آقای حسین بهزادی فر افتاده است که خود فردی هنرمند ، شاخص و دارای مدارج بالای علمی است. ایشان بعنوان معاونت محترم فرهنگی هنری حوزه هنری ، نه تنها یک مدیر لایق ، کاربلد و تیزهوش است بلکه دوستی صمیمی و از دل هنرمندان میباشد. همین حسن رفتار و منش ایشون باعث شده تا سیل عظیمی از پروژه های موفق هنری در استان استارت بخورد و البته به سرانجام نیک برسد که جای دارد این اتفاق میمون را به فال نیک بگیریم و از حضور ایشون استفاده های مفید کنیم .

گروه هنرهای دراماتیک نقاب صحنه بجز این شش اثر ، دو اثر تک پرسوناژ دیگر هم برای جشنواره تئاتر تک طنز در حال نگارش دارند که اگر همه چیز خوب پیش برود در واپسین فرصت جشنواره ، به دبیرخانه ارسال خواهد شد.