به سوی آمریکا

تازه ها

به سوی آمریکا

نظرات ()

؟

 

به خبرگذاری منتقدان بالیوودی

فیلمسازان کمپانی تاسیس شده بی نام که قرار نیست فیلمی نسازند فیلمی با گارگردان و دست اندر کاران نا مشخص را در دست تهیه دارد.

این فیلم که داستانی عاشقانه دارد در هند و آمریکا ساخته می شود.

داستان فیلم از این قرار است که راج می خواهد برای به دست آوردن دختری به نام سیتا که در کودکی دوستان همدیگر بودند و اکنون در آمریکا زندگی می کند به آمریکا برود اما در سفر او با هواپیما اتفاقاتی می افتد... راج در حال گوش دادن به آهنگ بود که نگاهش به بیرون از هواپیمای در حال پرواز افتاد و به یاد عشقش احساساتی شد که نهایتا شروع به خواندن شعر آن آهنگ با صدای بلند کرد در این هنگام علاوه از مسافران خدمه های هواپیما نیز جو گیر می شوند و با ارائه ماسک های اکسیژن اضطراری به راج و مسافران دیگر راج و مسافران در حال رقص را به بالای سقف هواپیما راهنمایی می کنند آنها روی سقف هواپیمای در حال پرواز در آسمان عشق راج در حال رقص و خواندن یهمرا ماسک اکسیژن اصطراری بودند که ناگهان...

 

نقد کنید

 

یه نظر شما برای فیلمی با هندی بازی تا این حد که بصورت طنز برای شما گفته شد نه اینکه قراره چنین فیلمی ساخته بشه و اگر ساخته بشه از بین سه خان که رقابت بیشتر متعلق به اونهاست کدوم یک می تونه روی سقف هواپیما استحکام بیشتری را از خود به نمایش بزاره ؟