نمایش «شب سیب زمینی» در شوشتر به روی صحنه می رود

تازه ها

نمایش «شب سیب زمینی» در شوشتر به روی صحنه می رود

نظرات ()

 

سرپرست گروه تئاترشمایل شوشتر:

نمایش «شب سیب زمینی» در شوشتر به روی صحنه می رود

 سومین کار گروه تئاترشمایل درسال جاری به زودی در شوشتر به اجرای عموم در خواهد آمد. سرپرست گروه تئاترشمایل شوشتر در گفت و گو با شوشترروز: نمایش “شب سیب” زمینی سومین اثرنمایشی است که توسط این گروه به زودی روی صحنه می رود. حمیدبهداروند افزود: جمشید جهانزاده نویسنده این نمایش طنز است که توسط […]

شوشترروز: سومین کار گروه تئاترشمایل درسال جاری به زودی در شوشتر به اجرای عموم در خواهد آمد.

سرپرست گروه تئاترشمایل شوشتر در گفت و گو با شوشترروز: نمایش “شب سیب” زمینی سومین اثرنمایشی است که توسط این گروه به زودی روی صحنه می رود.

حمیدبهداروند افزود: جمشید جهانزاده نویسنده این نمایش طنز است که توسط حبیب الله فرهادی در دی ماه به اجرا در خواهدآمد.

وی با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش گفت: کارگردان وبازیگرحبیب الله فرهادی،لیلاسامانی مهران بلیوند حدیث مهرشادی فرهادعلیزاده دراین نمایش ایفای نقش می نمایند.

بهداروند خلاصه ای این نمایش به این صورت است که یک کیسه۷۰ کیلویی سیب زمینی ازتریلی آقای پشندی احتکارکننده سیب زمینی درکوچه افتاده است که کارمندبانک می خواهد هرطوری شده بیارشون منزل خودش که همسایه آنهامی بیند… هرکدام ازهمسایه هابه یک نحوی می خواهند صاحبشون شوندکه به وسیله آقای فیاضی همسایه کوچه به ناحیه انتظامی تحویل داده می شود….

وی ادامه داد: امسال ازپرکارترین سال های فعالیت گروه شمایل است که جادارد از عوامل گروه وانجمن نمایش و اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان به لحاظ همکاری بااین گروه کمال تشکر راداشته باشم.

سرپرست گروه تئاترشمایل شوشتر خاطرنشان کرد: نمایش شب سیب زمینی در اواسط دی ماه به مدت پنج شب به روی صحنه خواهد رفت.