رقص بر خیال (3) سال نو مبارک

تازه ها

رقص بر خیال (3) سال نو مبارک

نظرات ()



عزیز تر از جانم


صبح و شب و در تمام لحظات، تو را در وجودم حس و لمس  می کنم...


عزیز دل بابا


تمام انرژی و انگیزه و تلاش های بابا برای آزادی توست


آزادی تو در انتخاب های آینده ات


بدان و شک نکن  من در تمام انتخاب هایت پشت تو خواهم بود


اما به یاد داشته باش


در راستای یک هدف مشخص و با توکل به خداست که می توانی انتخاب های درستی داشته باشی


عزیز تر از جانم


بدان تمام عمرم را فدای به ثمر رسیدن تو خواهم کرد


تا عسل خاتونی زیبا و جسور برای خود بشوی و به دور از سرگردانی به راه خود ادامه دهی


راهی که توکای عزیز هنوز برایش به دشواری قلم می زند.


دلبندم


تمام فشار ها و سرما ها و تمام بی مهری ها را با یاد آغوش گرم تو سپری می کنم


به یاد دستان گرم بابا باش و 


تا می توانی دستانم را بفشار 


تا روزی و در جایی و در لحظه تحویل سال نو


گرمی دستانم ،آرزویت نباشد


آرزویی که سالهاست من دارم...


سال نو مبارک...

منبع:

www.ariyayei.blogsky.com