پیام بازیگران بمناسبت روز مادر

تازه ها

پیام بازیگران بمناسبت روز مادر

نظرات ()

به گزارش سینماخبر، هیچ کس صدای مهربان مادر را که هر شب برایش لالایی می خواند را فراموش نمی‌کند. همان صدای قشنگی که هر لحظه به تمام دلتنگی‌های انسان پاسخ می‌دهد، مادر. . . ! 

 

هیچ کس نمی‌داند معنای این واژه را در کجا جستجو کند در زلال اشکی به بخشندگی خورشید؟ در  سرسبزی بهاری به دلشینی نگاه لیلی؟ 

 

مادر تمام شادی‌هایش را به فرزندش می‌بخشد و غم‌هایش را در خود فرو می‌ریزد. مادر تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. 

 

 به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر تصمیم گرفتیم، پیام چند تن از ستارگان پرده‌ی نقره‌ای و قاب جادویی به مادرشان را بپرسیم. 

 

صبا کمالی: دست همه مادران را می‌بوسم و روز مادر را به تمام مادران تبریک می‌گویم. 

 

حدیث میرامینی: تنها کسی که هیچ وقت نمی‌شود محبت آن را جبران کرد مادر است مادر عزیزم تمام هستی‌ام را مدیونت هستم روزت مبارک. 

 

برزو ارجمند : از خدا می‌خواهم سایه همه  مادران همیشه بالای سر فرزندانشان باشد. 

 

لیندا کیانی: روز مادر را به تمام مادران عزیز تبریک می‌گویم و برای همه‌ آنها آرزوی سلامتی و بهروزی دارم. 

 

کامران تفتی: بعضی وقت‌ها یکسری عدد برای انسان در زندگی خیلی مهم می‌شود شما کافی است اندکی مطالعه داشته باشید تا بفهمید قضیه به چه صورت است وقتی به کلمات خدا، عشق و نفس نگاه می‌کنی می‌فهمی که همه  اینها سه حرفی هستند اما یک کلمه‌ 4 حرفی پیدا می‌شود که کل عشق و زندگی است من آن کلمه را پیدا کردم، مادر. روز مادر را به تمام مادران تبریک می‌گویم. 

منبع:باشگاه خبرنگاران