نه ... واقعا یادت میاد؟

تازه ها

نه ... واقعا یادت میاد؟

نظرات ()


یادت میاد

اون قدیما

یه روز خوب

یه روز که نه

دمب غروب

رو به جنوب

رو ایوون خاطره دار

ستاره دنباله دار

نشون زدیم واسه بهار

گفتم داره

بهار میشه

خونه پر از

صدای تار

بوی بهار

سور چرونی

سبزه نو

فصل درو

گفتی برو

باور نکن

گفتم چرا

گفتی چشات

چه تار میشه

خونه ات خالی

چه سوت و کور

گشنه ات شده

درست مث

علی گدا

دنبال یک

جای خالی

سر  زمین

تو فصل نو

فصل درو

گندم و جو

یادت میاد

یه روز خوب

یه روز که نه

دمب غروب

چشات که شد

تار از بهار

وقت نهار

خواب یا بیدار

ذل زدی به

چشای من

که توش بودش

یه دونه خار

اونوقت تو اون

یه روز خوب

یه روز  که نه

دمب غروب

رو به جنوب

تو ارتفاع یک هزار

دست زدی به

 چشای من

با اون لبات

 بیرون زدی

خاره رو

 از چشای من

گفتی حالا

 بجای اون

خار روون

تو روح و جون

که بالبام

بیرون زدم

از چشمتون

یالا بدو

هزار هزار

بارون بیار

 از آسمون

دلت میخواست

بارون بیاد

برفم بیاد

 از آسمون

خیلی روون

نقره نشون

گفتی میشه؟

گفتم میشه

چرا نشه

اگه که بخوای

حتما میشه

آره میشه

آره

میشه

گفتم برات

بارون بیاد

برفم بیاد

باهم دیگه

اما یهو

دیدم یه روز

یه روز که نه

دمب غروب

حرفام دیگه

رویی نداشت

میشنیدی ها!

می فهمیدی

اما صدام

سویی نداشت

بویی نداشت

تا اینکه تو

یه روز بد

تو سال صد

صد و نود

گفتی بهم

حرفات برام

حرفی نبود

که وا کنه

رنگ تو رو

گفتی بهم

یه روز بد

تو سال صد

صدو و نود

حرفام دیگه

نمیتونه

بهار کنه

سکوت پر

رنگ تورو

زخم بد آ...

هنگ تورو

یا حتی اون

نمیتونه

با شیشه اش

بترکونه

قلب پر از

سنگ تورو

بترسونه

زمستونو

بکوبونه

زمستونو

بپوکونه

زمستونو

بخوابونه

بتابونه

بسابونه

زمستونو

بیرون کنه

دورش کنه

گمش کنه

زمستونو

گفتم که اه

چقد از این

زمستونم

دلت پره!!

یادت میاد

گفتم که اه

چقد از این

زمستونم

دلت پره؟

یادت میاد

یادت میاد؟

قشنگ من

اون قدیما

قدیم ترا

واسه یه شب

با هم بودن

رو به خدا

زار میزدی

میگفتی کی؟

بارون میاد؟

برفم میاد؟

با هم دیگه؟

یادت میاد؟

یادت میاد؟!

یادت میاد

عزیز ترین؟

یه روز خوب

یه روز که نه

دمب غروب

تو ایوون خاطره دار

چه زار و زار

ستاره دنباله دار

نشون زدیم واسه بهار

یادت میاد

یادت میاد؟

زار میزدی

که یک شبی

تو آغوشم

قایم بشی

تو آغوشم

قایم بسی

یواشکی!

زچشم بد

زسال صد

صد و نود

قایم بشی

تو آغوشم

سرت روی

دلم باشه

دلم توی

سرت باشه

خوابت بره

خوابت بره

به آرومی

یه خواب خوش

تو خواب باشه

بکش بکش

صب که بشه

صب که میشه

با این لبام

فوتت کنم

بگم پاشو

عزیز ترک

قشنگ من

پاشو پاشو

پاشو ببین

بهار شده

ببین داره

بارون میاد

برفم میاد

با هم دیگه

پاشو دیگه!

ببین منو~

تمومه دو

رهء جفا

عزیز ترین

نیگا ببین

تمومه دو

ری از شما