میزبانی تالار استاد فرشچیان اصفهان از ”تانگوی تخم مرغ داغ”

تازه ها

میزبانی تالار استاد فرشچیان اصفهان از ”تانگوی تخم مرغ داغ”

نظرات ()

منبع    سایت ایران تئاتر

میزبانی تالار استاد فرشچیان اصفهان از ”تانگوی تخم مرغ داغ”

کارگردان نمایش ”تانگوی تخم مرغ داغ”، گفت: این نمایش را به عنوان یکی از شاخص ترین آثار استاد اکبر رادی آماده کرده ام که پس از بازبینی پنجشنبه، 7 شهریورماه، در تالار استاد فرشچیان، به عنوان یکی از مهم ترین اماکن اجرای آثار نمایشی اصفهان، روی صحنه می برم. 

"محمدرضا مولودی"، کارگردان و بازیگر تئاتر، در گفت و گو با سایت ایران تئاتر بیان کرد: نمایش ”تانگوی تخم مرغ داغ” یکی از شاخص ترین آثار اکبر رادی است که حدود 15 سال پیش نیز در آن بازی کرده ام، ولی از آنجا که هرگز مرا راضی نمی کرد، همواره دغدغه اجرای آن را داشتم. 
وی در ادامه افزود: این نمایش ظرفیت بالایی برای اجرا دارد و در حقیقت یک هدیه برای عاشقان استاد اکبر رادی در استان اصفهان است که با توجه به شأن و منزلت ایشان همواره این ترس با من بود که مبادا اجرایی در خور شأنشان آماده نشود، ولی با یاری خدا اجرایی شایسته آماده شده است. 
مولودی، که قصد دارد این نمایش را در جشنواره تئاتر استان اصفهان نیز اجرا کند، بیان کرد: در این نمایش کارگردانی، طراحی صحنه، لباس و نور بر عهده خودم است و کار با حضور گروه نمایش "خوابگردهای صحنه اصفهان" آماده اجرا شده است.
 در این نمایش پیام میرکی، مهدی موید، شاهده خدادادی، نوشین منوچهری، بهنام شمسایی، ارسلان سلطانی، شیدا ارجمند، نرگس آرمان فرد و شکیب خدادادی ایفای نقش دارند و من نیز در کنار آن ها بازی می کنم.
 همچنین مهدی امجد آهنگساز،
حسین عبداللهی سرپرست گروه،
ارسلان سلطانی دستیار کارگردان
 و پریماه مولودی منشی صحنه نمایش اند.