اکران فیلم «از ما» ساخته ی سید مرتضی سبزقبا در تهران

تازه ها

اکران فیلم «از ما» ساخته ی سید مرتضی سبزقبا در تهران

نظرات ()

پوستر فیلم


فیلم «از ما» ساخته ی سید مرتضی سبزقبا در تهران به نمایش درمی آید.

به گزارش دبیرخانه ی تصویر سال، برنامه ی کامل اکران فیلم های سیزدهمین جشن تصویر سال اعلام شد که بر این اساس آثار راه یافته به جشن تصویر سال در تالار استاد جلیل شهناز و تالار ناصری خانه ی هنرمندان ایران به نمایش گذاشته خواهند شد.

فیلم «از ما» علاوه بر حضور در شانزدهمین هفته ی باشگاه فیلم کوتاه موسسه ی فرهنگی، هنری شهید آوینی تهران، در بخش مسابقه ی دهمین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد، و نیز در بخش مسابقه ی بیست و یکمین جشنواره ­ی بین ­المللی فیلم کوتاه « Kolkata » کلکته ی هندوستان به نمایش درآمده است، و جایزه ی بهترین فیلمنامه ی سومین جشنواره ی فیلم و فیلمنامه نویسی بسیج خوزستان، جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه ی سومین جشنواره ی ملی بسیج تهران، و همچنین جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه ی چهارمین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را نیز دریافت کرده است.

فیلم داستانی «از ما»، به رابطه ی انسانی و اخلاقی انسان هایی با دو ملیت متفاوت می پردازد که علی­رغم این که در همسایگی هم زندگی می کنند، اما سال هاست که از هم بی خبرند. این دو حالا پس از سال ها همدیگر را در دزفول می یابند.  

فیلم کوتاه " از ما " به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا با دوربین Canon EOS 5D Mark III با فرمت FULL HD و به شیوه ی سیاه و سفید تصویربرداری شده است.

گفتنی ست که فیلم «از ما» دوشنبه 17 اسفند ماه 1394 در تالار استاد جلیل شهناز خانه ی هنرمندان ایران (سانس دوم ساعت 18) در قالب جشن تصویر سال اکران خواهد شد. این سومین بار است که فیلم «از ما» در تهران به نمایش درمی آید.

لازم به ذكر است كه سیزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره ی فیلم تصویر از ۳۰ بهمن‌ ماه تا ۲۰ اسفند ماه 1394 در خانه ی هنرمندان ایران برگزار می‌ شود.

در ایسنای خوزستان بخوانید.

یا حق.