فیلم «از ما» ساخته ی سید مرتضی سبزقبا در جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه «BLACK» آلمان

تازه ها

فیلم «از ما» ساخته ی سید مرتضی سبزقبا در جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه «BLACK» آلمان

نظرات ()


سید مرتضی سبزقبا، امیر  علی ویسی و وریا گلزاریان در پشت صحنه ی فیلم از ما

فیلم «از ما»، در ماه می 2016 (اردیبهشت ماه 1395) در شهر برلین آلمان، و در ماه آگوست 2016 (مرداد ماه 1395) در آمریکا به نمایش درمی آید.

فیلم کوتاه «از ما» ساخته ی سید مرتضی سبزقبا به بخش مسابقه ی سی و یکمین جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه «BLACK» آلمان راه یافت.

فیلم کوتاه «از ما» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا در بخش مسابقه ی بین الملل این جشنواره که با هدف حمایت از فیلم های مستقل دنیا برگزار می شود با فیلم هایی از کشورهای آلمان، آمریکا، فرانسه، اسپانیا، سوئیس، انگلیس و ... به رقابت می پردازد.

این فیلم پیش از این در بخش مسابقه ی بیست و یکمین جشنواره ­ی بین ­المللی فیلم کوتاه «Kolkata» هندوستان حضور داشته و به نمایش درآمده است. فیلم «از ما» علاوه بر حضور در جشنواره های مختلف ملی، جایزه ی بهترین فیلمنامه ی سومین جشنواره ی فیلم و فیلمنامه نویسی بسیج خوزستان، جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه ی سومین جشنواره ی ملی بسیج تهران، و همچنین جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه ی چهارمین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را نیز دریافت کرده است.

فیلم داستانی «از ما»، به رابطه ی انسانی و اخلاقی انسان هایی با دو ملیت متفاوت می پردازد که علی­رغم این که در همسایگی هم زندگی می کنند، اما سال هاست که از هم بی خبرند. این دو حالا پس از سال ها همدیگر را در دزفول می یابند.  

اسامی عوامل تولید این فیلم به این شرح اند:

نویسنده و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا- تصويربردار: امير علی ­ويسی- تدوين: فريد دغاغله- صدابردار: هادی ساعد محکم- صداگذار: حسین قورچیان- طراح صحنه، لباس و گریم: حميد نورآبادی- عكاس: جواد شیدا- تصويربردار پشت صحنه: حجت کایدخورده- دستيار تصويربردار: وریا گلزاریان، جمیل نصیری- منشی صحنه: فاطمه ی سياح­ طرفی- امور تدارکات: منصور رضایی، میلاد صالح وند- مدیر توليد: حسين عليزاده- بازيگران: علیرضا خداداد، عظیم سبزقبا- تهیه کننده: بهزاد کهزاد- تهیه شده در سیمای مرکز خوزستان.

گفتنی ست که سید مرتضی سبزقبا پیش از این در دوره ی بیست و نهم جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه «BLACK» آلمان با فیلم «آن ها» حضور داشته است.

لازم به ذکر است که سی و یکمین جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه «BLACK» آلمان در ماه می 2016 (اردیبهشت ماه 1395) در شهر برلین آلمان و در ماه آگوست 2016 (مرداد ماه 1395) در آمریکا برگزار خواهد شد.

در سایت سی و یکمین جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه «BLACK» آلمان ببینید.

در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بخوانید.
در انجمن فیلم کوتاه ایران (ISFA) بخوانید.
در صدا و سیمای مرکز خوزستان بخوانید.
در ایسنای خوزستان بخوانید.
در ایکنا بخوانید.

یا حق.