«وقت گل نی» نوشته ی سید مرتضی سبزقبا برنده ی لوح تقدیر بهترین فیلمنامه ی جشنواره ی ملی فیلم سما

تازه ها

«وقت گل نی» نوشته ی سید مرتضی سبزقبا برنده ی لوح تقدیر بهترین فیلمنامه ی جشنواره ی ملی فیلم سما

نظرات ()

سید مرتضی سبزقبا، سعید قطبی زاده، محسن مومنی شریف و علیرضا تابش در اختتامیه ی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه سما

سید مرتضی سبزقبا، محسن جسور، سعید قطبی زاده، محسن مومنی شریف و علیرضا تابش در اختتامیه ی جشنواره ی ملی فلیم سما-تهران-1395
سید مرتضی سبزقبا، محسن جسور، محسن مومنی شریف و علیرضا تابش در اختتامیه ی دومین جشنواره ی ملی فیلم سما-تهران-1395


آئین اختتامیه ی دومین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه سما پنجشنبه 26 فروردین ماه 1395 با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون ایران و جمعی از علاقه مندان سینما و اصحاب رسانه در فرهنگسرای اندیشه ی تهران برگزار شد و طی آن برگزیدگان جشنواره معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره ی فیلم کوتاه «سما» هیات انتخاب جشنواره متشکل از آقایان بیژن میرباقری، محمدعلی سلیمان تاش و محسن جسور، از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه ی جشنواره ی فیلم «سما»، 84 فیلمنامه را برای حضور در بخش رقابتی این رویداد سینمایی انتخاب کردند. هیات داوران جشنواره متشکل از آقایان حسین مهکام، محمد رضا گوهری، سعید قطبی زاده، علی اکبر قاضی نظام و حبیب احمد زاده پس از بررسی 84 فیلمنامه ی منتخب، فیلمنامه نویسان برتر و بهترین فیلمنامه های دومین جشنواره ی ملی «سما» را معرفی کردند.

فیلمنامه ی «وقت گل نی» نوشته ی سید مرتضی سبزقبا جایزه و لوح تقدیر بهترین فیلمنامه ی دومین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه سما را دریافت کرد.

گفتنی است که فیلمنامه ی "وقت گلِ نی" نوشته ی سید مرتضی سبزقبا پیش از این جایزه ی اول بهترين فيلمنامه ی داستانی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ی نقدی دومین جشنواره ی ملی «کاسپین» را نیز دریافت کرده و در کتاب ویژه ای که فیلمنامه های برتر جشنواره ی ملی «کاسپین» در آن گردآوری شده اند، به عنوان برترین فیلمنامه ی داستانی این جشنواره منتشر شده است.

در اختتامیه ی این جشنواره یاد و خاطره ی شهید بزرگوار سعید سیاح طاهری گرامی داشته شد و به پاس یک عمر فعالیت هنری علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران از ایشان تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است که دومین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه سما با موضوع "سبک زندگی ایرانی و اسلامی" از 22 تا 26 فروردین ماه 1395 به همت مؤسسه ی فرهنگی و هنری شهید آوینی، در سینما فلسطین تهران برگزار شد.

اسامی برگزیدگان دومین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه سما در سایت جشنواره
گزارش تصویری آیین اختتامیه ی دومین جشنواره ی ملی فیلم سما در سایت جشنواره
گزارش خبری آیین اختتامیه ی دومین جشنواره ی ملی فیلم سما در سایت فرهنگ و هنر
گزارش خبری و تصویری اختتامیه ی جشنواره ی فیلم سما در سایت بنیاد سینمایی فارابی
گزارش تصویری اختتامیه ی جشنواره ی سما در سایت موسسه ی فرهنگی هنری شهید آوینی
اسامی برگزیدگان جشنواره را در ایرنا بخوانید.
در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بخوانید.
در خبرگزاری صدا و سیما بخوانید.
در ایسنای خوزستان بخوانید.
در جام جم آنلاین بخوانید.

یا حق.