فیلم «حجم ممکن» ساخته ی سید مرتضی سبزقبا در نخستین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه ارزش

تازه ها

فیلم «حجم ممکن» ساخته ی سید مرتضی سبزقبا در نخستین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه ارزش

نظرات ()

پوستر فیلم «حجم ممکن»- طراح پوستر: سید مرتضی سبزقبا- امور رایانه: حجت کایدخورده
فیلم «حجم ممکن» به کارگردانی سید مرتضی سبزقبا به بخش مسابقه ی نخستین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه ارزش راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، معراج کرمی رئیس هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از بازبینی و انتخاب اولیه ی آثار نخستین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه ارزش خبر داد و گفت: از بین ٢٧٨ آثار رسیده به دبیرخانه ی جشنواره ی ملی فیلم کوتاه ارزش، بعد از بازبینی اولیه در بخش داستانی ٨٩ اثر، در بخش مستند ٢٦ اثر و در بخش پویانمایی ٣٥ اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

فیلم کوتاه «حجم ممکن» ساخته ی سید مرتضی سبزقبا به بخش مسابقه ی نخستین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه ارزش راه پیدا کرد.

فیلم داستانی «حجم ممکن» که به علاقه و رابطه ی عاطفی پسری جوان نسبت به پدرش می پردازد، با فرمت Full HD تهیه و تولید شده است.

گفتنی است که فیلم «حجم ممکن» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا پیش از این جایزه ی سوم بهترین فیلم، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ی نقدی نخستین جشنواره ی ملی فیلم پاسارگاد تهران را دریافت کرده است.

عوامل تولید این فیلم به این شرح اند:

نویسنده، تصویربردار، طراح صحنه و لباس، طراح پوستر، تدوینگر و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا- مشاور فیلمنامه: فاطمه ی سیاح طرفی- صدابردار نریشن: حسین شکوفا (استودیو دل انگیز)- عکس و تیتراژ: حجت کایدخورده- با حضور: سید کاظم سبزقبا، سید علی سبزقبا- تهیه کننده: روح الله پوردیان.

لازم به ذکر است که هیات داوران نخستین جشنواره ی ملی فیلم کوتاه ارزش را آقایان مجتبی راعی، بهرام عظیمی و آرش رصافی تشکیل داده اند.

آیین اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان این جشنواره در 3 بخش داستانی، مستند و پویانمایی، چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1395 در زنجان برگزار خواهد شد.

اسامی فیلم های منتخب جشنواره را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان بخوانید.
در انجمن سینمای جوانان ایران بخوانید.
در ایسنای خوزستان بخوانید.
در ایکنا بخوانید.

یا حق.