برنامه زنده راديويي استوديو8

تازه ها

برنامه زنده راديويي استوديو8

نظرات ()

 

سری جدید برنامه ی رادیویی استودیو هشت که از دهم فروردین ماه شروع به فعالیت کرده است ، به صورت یک هفته در میان ،با عنوان " خیابان ارگ پلاک ۴ استودیو ۸ "، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ روی موج ۱۰۷/۵ از رادیو نمایش پخش می شود . تهیه کننده و سردبیر این برنامه هانی حسینی و مجریان آن نوید نوروزی ، ملیحه شبانیان و آرمان غفاریان هستند . این برنامه سعی می کند که به صورت کاملا نمایشی اجرا شود و از شیوه های کلاسیک برنامه سازی رادیویی فاصله بگیرد . استودیوهشت دارای چهار آیتم نمایشی می باشد . آیتم سنگلج به بررسی تئاترهای روز می پردازد ، آیتم خوره فیلم ، فیلم های سینمایی روی پرده را معرفی می کند و آیتم های پارک شهر و رادیو تاکسی سعی می کنند شکلی متفاوت از رابطه ی انسان با رسانه را به تصویر بکشند .
نویسندگان این برنامه ، احسان پویا ، محمد مهدی احدی ، مصطفی کلاته ، ساسان هراجی و پویا رئیسی هستند و کارگردان آیتم های نمایشی بهرام ابراهیمی است . همچنین بازیگرانی چون : ناهید مسلمی و ایوب آقاخانی در این برنامه ی رادیویی به ایفای نقش می پردازند . ارتباطات این برنامه بر عهده ی مهران محمدرضا است و هماهنگی و برنامه ریزی توسط امیر هوشنگ کریم نیا و سجاد کلبادی نژاد انجام می شود .

.

آدرس email :studio۸@irib.ir

شما می توانید برای ارتباط با سردبیر برنامه و دریافت آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این برنامه به لینک زیر مراجعه نمائید .

www.radionamayesh.ir/blog/studio_hasht

استوديو ۸ :