بازی YAKUZA5

تازه ها

بازی YAKUZA5

نظرات ()

کی از این بازی ها که هم اکنون علاوه بر کشور ژاپن در سراسر جهان علاقه مندان بسیاری دارد فرانچایز زیبا و پر هیجان Yakuza می باشد.

به دلیل قابلیت های مختلفف بسیاری که در این سری بازی ها وجود دارد کاربرانی از کشور های مختلف جذب آن شده اند و همین امر باعث شد SEGA سازنده ی این بازی با تلاش های فراوان علاوه بر ژاپن, یکی از جدید ترین نسخه های این فرانچایز را در اختیار کاربران غربی هم قرار دهد.

Bazitalk-yakuza-5-image-wallpaper

این نسخه از بازی Yakuza 5 نام دارد که دارای ویژگی های منحصر به فرد و داستان عمیقی مرتبط با نسخه ی پیشین آن دارد. پس از انتشار این بازی زیبای در سال ۲۰۱۲ در کشور ژاپن, کاربران بسیاری از این آن استقبال کردند.

همین امر باعث شد Yakuza 5 بتواند به خوبی فروش رفته و به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند.پس از آن تعداد زیادی از علاقه مندان به این بازی منتظر بودند تا SEGA آن را در کشور های غربی هم منتشر کند, در اوایل امسال بود که ما متوجه شدیم نسخه ی دیجیتالی این بازی در نهایت قرار است پیش از پایان سال ۲۰۱۵ در غرب منتشر شود.

پس از آن بود که این بازی در ماه آگوست برای پیش خرید در فروشگاه PlayStation Store در اختیار بازیکنان کشور های غربی قرار گرفت.

حال که افراد مختلفی این بازی را تجربه کرده اند قابلیت های موجود در آن بیشتر از گذشته مشخص شده است که به خوبی نشان می دهد چرا گیمر ها تا این اندازه به فرانچایز Yakuza علاقه دارند.