boxoffice this week in usa (تا 28 فوریه 2016)

تازه ها

boxoffice this week in usa (تا 28 فوریه 2016)

نظرات ()

  جهت مشاهده با سایز اصلی کلیک کنید  

    

 

توضیحات :

باز هم سلام و باز هم عرض پوزش بابت هفته قبل! 

سرم شلوغ بود و روزی هم که کنار گذاشته بودم برای نوشتن جدول هفتگی با قطع و وصل مکرر اینترنت هدر رفت! فکر می کنم قطع و وصلی برای راه اندازی شبکه انتخابات اصفهان بود که آخرش هم درست نشد و اصفهان آخرین حوزه انتخابیه ای بود که نتیجه اش بطور رسمی اعلام شد و به گفته مسئولان به علت قطعی سیستم مجبور شده اند کارها به شیوه قدیمی دستی انجام بدهند! 

به هر حال ، این هفته برندگان جوایز اسکار 2016 اعلام شدند و همانطور که انتظار می رفت هم حق به حق دار رسید و هم نرسید!!! لئوناردو دی کاپریو بعد از دو دهه بالاخره به اسکاری که حقش بود رسید اما سیلوستر استالونه بعد از چهار دهه به اسکاری که حقش بود نرسید! الخاندرو گونزالس ایناریتو دومین سال پیاپی اسکار بهترین کارگردانی را کسب کرد اما نتوانست اسکار بهترین فیلم سال را هم بدست آورد در حالی که اغلب کارشناسان اسکار امسال را حق " بازگشته " می دانستند ، درست برخلاف پارسال که " بردمن " ایناریتو اسکار بهترین فیلم سال را گرفت در حالی که اغلب کارشناسان اسکار را حق " پسرانگی " می دانستند! از این دست اتفاقات زیاد در اسکار پیش می آید و اگر انتخابگران به این نتیجه برسند که جایی اشتباه کرده اند ، سعی می کنند اشتباهشان را با یک اشتباه دیگر جبران کنند!!! 

اما برویم سروقت جدول . اتفاق خاصی که نیافتاده! ددپول برای سومین هفته پیاپی صدرنشین جدول باقی ماند و رسماً عنوان پرفروش ترین فیلم مجموعه " مردان ایکس " را بدست آورد در حالی که عملاً ارتباط چندانی هم با مردان ایکس ندارد! فیلم های جدید این هفته هیچکدام فروش افتتاحیه خوبی نداشتند و بدتر از همه فیلم 145 ملیون دلاری خدایان مصر بود که با فروش افتتاحیه 14 ملیون دلاری رفت جزو لیست شکست های بزرگ سال . بقیه فیلم ها هم که در جدول وضعیتشان مشخص است .  

اما فیلم های آخر هفته آتی ؛ انیمیشن جذاب و بکر زتوپیا فیلم اول است که امیدوارم فروش خوبی داشته باشد . اگر از این جور انیمیشن های غیر تکراری استقبال بشود سازندگان بیشتر برای رفتن به سراغ سوژه های تازه بجای دنباله سازی تشویق می شوند . سقوط لندن بابک نجفی هم این هفته اکران می شود اما پیشبینی درباره فروش آن کمی سخت است و به نظر نمی رسد به اندازه فیلم اول مورد استقبال قرار گیرد . سومین فیلم جدید اکران اصلی هم کمدی ویسکی تانگو فوکس تروت است که خیلی بعید به نظر می رسد بتواند حتی فروش متوسطی داشته باشد . به هر حال با توجه به ترافیک کم سابقه بلاک باسترها که از همین ماه های نخستین سال آغاز شده ، خیلی از تماشاگران دیگر پولشان را برای تماشای فیلم های متوسط به پایین خرج نخواهند کرد! 

در بین اکران های محدود هم نام فیلم شوالیه جام ها ترنس مالیک با بازی کریستیان بیل ، کیت بلانشت و ناتالی پورتمن به چشم می خورد که برخلاف اسمش یک درام فلسفی با حال و هوای مشابه " درخت زندگی " می باشد و با توجه به اینکه اکرانش هم مدتی به تعویق افتاد ، بعید است مورد توجه تماشاگران قرار گیرد .  

و اگر احیاناً سراغ جداول سالانه را می گیرید ، که نمی گیرید! این چند وقته سرم شلوغ است و اما سعی می کنم تا قبل از عید یک نوبت آنها را بروز رسانی نمایم .  

 لیست پر بازدید ترین صفحات در سایت imdb طی هفته گذشته :

(به ترتیب بیشترین بازدید)

جهت مشاهده با سایز اصلی کلیک کنید