boxoffice this week in usa (تا 20 مارس 2016)

تازه ها

boxoffice this week in usa (تا 20 مارس 2016)

نظرات ()

 


توضیحات :


با سلام دوباره و تبریک عید نوروز . دوستان باز هم ببخشید که بد قولی کردم! این چند روز اصلاً فرصت نشد روی جداول فروش کار کنم . انشالله تا پایان عید سعی می کنم جداول فروش سالانه را به روزرسانی نمایم .
و اما این هفته ؛ انیمیشن زتوپیا در سایه شکست سری واگرا : وفاداری برای سومین هفته پیاپی صدرنشین ماند و بار خودش را بست! فروش افتتاحیه قسمت سوم مجموعه واگرا تقریباً نصف دو قسمت قبلی بوده و نمرات پایین تری هم از منتقدان گرفته است . البته باید خیال طرفداران مجموعه راحت باشد چون قراردادها و مراحل پیش تولید فیلم چهارم انجام شده و کمپانی سازنده فعلاً قصد ندارد زیرش بزند! درام مذهبی معجزاتی از بهشت فروش افتتاحیه نسبتاً خوبی داشته و طبق معمول قشر کلیسیایی سینماروها را راضی کرده است . فیلم تخیلی مسیر شانس آباد 10 هم با توجه به بودجه نسبتاً کم اش ، فروش قابل قبولی داشته و می توان انتظار ساخت دنباله های بیشتری را برای مجموعه اش داشت . اما کمدی برادران گریمزبی که هفته قبل اکران شد بشدت شکست خورده و به نظر می رسد ساشا بارون کوهن از آن کمدین هایی باشد که خیلی زود محو می شوند! فیلم داستانی-تخیلی مخصوص نیمه شب هم که مورد توجه منتقدان قرار گرفته در اکران محدود خارج از جدول اصلی نسبتاً موفق بوده اما با توجه به بلاک باسترهای بهاره در پیش ، خیلی بعید است حتی فرصت اکران گسترده را بدست آورد که میزان استقبال مخاطب عام را بسنجد .
و فیلم های جدید ؛ این آخر هفته یکی از مورد انتظارترین و جنجالی ترین فیلم های سال های اخیر روی پرده می رود ؛
بتمن علیه سوپرمن : طلوع عدالت که آغاز کننده و پیش درآمد مجموعه فیلم های لیگ عدالت (گروه ابرقهرمانان دی سی کامیک) می باشد و قرار است با مجموعه انتقامجویان رقابت نماید . اینطور هم که از اخبار بر می آید با توجه به اینکه مجموعه انتقامجویان وارد فاز سومش شده ، مجموعه لیگ عدالت با سرعت بیشتری ساخته و فیلم هایش با فاصله زمانی کمتری نسبت به انتقامجویان ها اکران می شوند تا خیلی سریع طرفداران خودشان را افزایش دهند! با اینکه مجموعه لیگ عدالت از حمایت معنوی کریستوفر نولان برخوردار است اما با توجه حضور پررنگ تر زاک اسنایدر در این مجموعه که بیشتر متخصص جلوه های ویژه است تا داستان پردازی و پرورش کاراکترها ، خیلی ها معتقدند مجموعه لیگ عدالت با شرایط فعلی به اندازه مجموعه انتقامجویان پرفروش نخواهد بود و بویژه در بازارهای خارج از آمریکا با استقبال کمتری مواجه می گردد .

اما این هفته یک فیلم پر مدعای دیگر هم اکران خواهد شد . کمدی
عروس چاق یونانی من 2 به کارگردانی کریس جونز . فیلم اول ساخته جوئل زوئیک در سال 2002 و در دوران پسا یازده سپتامبر ، فروش غافلگیرکننده ای داشت اما نتوانسته به عنوان یک اثر کالت (کلاسیک) و ماندگار در یادها باقی بماند . با این شرایط ساخت و اکران قسمت دوم آن هم بعد از گذشت نزدیک به 15 سال کمی غیر منطقی به نظر می رسد! قسمت اول در آمریکا بیش از 240 ملیون دلار فروش کرد اما پیشبینی می شود قسمت دوم اگر 60-70 ملیون دلار هم بفروشد شاهکار کرده است!!!

لیست پر بازدید ترین صفحات در سایت imdb طی هفته گذشته :
(به ترتیب بیشترین بازدید)

جهت مشاهده با سایز اصلی کلیک کنید