boxoffice this week in usa (تا 27 مارس 2016)

تازه ها

boxoffice this week in usa (تا 27 مارس 2016)

نظرات ()



توضیحات : 
دوباره سلام .
بتمن علیه سوپرمن : طلوع عدالت با فروش افتتاحیه 166 ملیون دلاری ، تهیه کنندگان را از کابوس شکست فیلمشان نجات داد . با این وجود این رقم به عنوان هفتمین فروش افتتاحیه برتر تاریخ سینما و خیلی کمتر از فروش افتتاحیه دو فیلم انتقامجویان و حتی مردآهنی 3 ثبت شده است ، پس 3 امتیاز برتری برای مارول! واکنتش منتقدان به فیلم هم که نسبتاً سرد و ناراضی بوده است . اینجا هم سه امتیاز دیگر به نفع مارول! تازه طرفداران جهانی ابرقهرمانان دی سی هم از مارول کمتر هستند و عمراً فروش جهانی این فیلم به پای فروش جهانی انتقامجویان برسد . پس باز هم سه امتیاز دیگر به نفع مارول!!!
دیگر فیلم جدید این هفته یعنی کمدی عروس چاق یونانی من 2 هم در گیشه چندان موفق ظاهر نشده ، هرچند بخاطر به خاطر بودجه ساخت کمش ضرر نخواهد داد اما در تکرار موفقیت قسمت اول صد در صد ناکام مانده است! نحوه استقبال تماشاگران آمریکایی از فیلم های کمدی در دو-سه سال اخیر نشان می دهد که آنها دیگر تمایل چندانی به کمدی های کلیشه ای و امتحان پس داده ندارند و برای خندیدن به دنبال فیلم هایی هستند که حرف و نکته تازه و غیر کلیشه ای داشته باشد!
آخر هفته آتی هم برای اینکه بر و بچه های دی سی فرصت کافی برای فروش فیلمشان داشته باشند ، عنوان قابل در لیست اکران های جدید به چشم نمی خورد . مهمترین فیلم درام مذهبی
ابدیت خداوند2 است که قسمت اولش با وجود واکنش بشدت منفی منتقدان فروش نسبتاً خوبی داشت اما بعید است این یکی به اندازه قسمت اول فروش داشته باشد . کمدی ملاقات با سیاهان هم که از اسمش مشخص است یک کمدی سیاهپوستی می باشد و این یکی هم احتمال فروشش خیلی کم می باشد . اما در بین اکران های محدود نام یک فیلم شاخص به چشم می خورد : کمدی هرکی یه چیزی می خواد!! ساخته ریچارد لینکلیتر که هنوز فیلم " پسرانگی " اش تنها فیلم 100 تایی متاکرتیک است!
لیست پر بازدید ترین صفحات در سایت imdb طی هفته گذشته :
(به ترتیب بیشترین بازدید)