boxoffice this week in usa (تا اول می 2016)

تازه ها

boxoffice this week in usa (تا اول می 2016)

نظرات ()

 




جهت مشاهده در سایز اصلی کلیک نمایید


توضیحات :
با عرض سلام و تبریک پیشاپیش عید مبعث .
در دو هفته گذشته کتاب جنگل صدرنشینی خود را حفظ کرده و توانسته در همین سه هفته آغاز فروش ، به مبلغ مورد نظر تهیه کنندگان در گیشه های آمریکا و خارج از آمریکا دست پیدا کند . این روزها مسئولان والت دیزنی خوشحال ترین افراد در هالیوود هستند ؛ علاوه بر موفقیت کتاب جنگل ، انیمیشن زتوپیا هم توانسته تا اینجا پرفروش ترین فیلم سال 2016 جهان باشد و تا چند روز دیگر دوباره از بتمن علیه سوپرمن : طلوع عدالت جلو خواهد زد . قبل از این دو فیلم موفق ، والت دیزنی "جنگ ستارگان 7 : نیرو بیدار می شود" را روی پرده داشتند ، و هفته آینده هم مدعی اول پرفروش ترین فیلم امسال را روانه سینماهای آمریکا خواهند کرد!
اما از آن طرف شکارچی : جنگ زمستان به سختی شکست خورده است! حالا بنده گفته بودم کمتر از فیلم "سفید برفی و شکارچی" خواهد فروخت ، اما نه اینقدر کمتر! کمدی روز مادر گری مارشال و انیمیشن رچت و کلانک هم دیگر شکست خورده های این چند روزه در آمریکا بودند . حتی درام یک هولوگرام برای پادشاه تام تیکور با بازی تام هنکس هم که اکران چندان گسترده ای نداشت ، با همان چند صد سینما هم شکست خورده و نتوانسته نظرات را به خود جلب نماید .
همه اینها به خاطر این است که ملت منتظر آغاز اکران کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی هستند . فیلم در تعدادی از کشورهای جهان اکران شده و فروش خوبی داشته . استقبال اولیه منتقدان هم رضایت بخش بوده است ؛ اکثر آنها می گویند جنگ داخلی بهترین فیلم مجموعه انتقامجویان مارول تا اینجا ، است و چند نفری هم آنقدر ذوق زده شده اند که می گویند جنگ داخلی بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ سینماست!!! خب ، قبول که فیلم خوبی است ، اما بنده که باورم نمی شود بهتر از سه گانه نولان باشد!
به همین سرعت چهار ماه از سال 2016 هم گذشت! هرچند در این چهار ماه تعداد قابل توجهی بلاک باستر داشتیم که سر تماشاگران را گرم کردند ، اما قاعده معمول این است که با آغاز ماه می بلاک باستر بازها حسابی ذوق زده می شوند و چهار ماه دوم سال را پشت در سینماها می خوابند!

لیست پربازدیدترین صفحات سایت imdb در یک هفته گذشته :