نظر شیلا خداداد درباره «بیمار استاندارد»

تازه ها

نظر شیلا خداداد درباره «بیمار استاندارد»

نظرات ()

شیلا خداداد گفت:با سریال «بیمار استاندارد» بعد از چند سال دوری از تلویزیون دوباره به این رسانه بازگشتم.در این چند ساله با وجود پیشنهادهایی که بوده است، کمتر در تلویزیون و سینما فعالیت داشته‌ام و بیشتر مشغول رسیدگی به زندگی شخصی‌ام بوده‌ام و عدم حضورم در این عرصه دلیل خاص دیگری ندارد.

 

خبرگزاری فارس:شیلا خداداد بازیگر سریال نوروزی «بیمار استاندارد» گفت: در این سریال نقش ترانه که در اصل روانپزشک شخصیت بهنام هست را بازی می‌کنم.

خداداد با اشاره به کم کاری خود در این مدت نیز گفت: درست است که بعد از چند سال دوری از تلویزیون دوباره با این سریال به رسانه ملی برگشتم.در این چند ساله با وجود پیشنهادهایی که بوده است، کمتر در تلویزیون و سینما فعالیت داشته‌ام و بیشتر مشغول رسیدگی به زندگی شخصی‌ام بوده‌ام و عدم حضورم در این عرصه دلیل خاص دیگری ندارد.

وی در همین زمینه ادامه داد: زمانیکه ایفای نقش ترانه در سریال «بیمار استاندارد» به من پیشنهاد شد، در وهله اول فیلم نامه خیلی خوب و همچنین بازیگران این اثر مرا در قبول این پیشنهاد مصر کرد.

بازیگر سریال «پیامک از دیار باقی» گفت: تا به حال با سعید آقاخانی در قامت کارگردان همکاری نداشتم و خوشحالم که در این سریال با ایشان همکاری کردم و از این تجربه بسیار راضی هستم.

خداداد با اشاره به طنز بودن این سریال نوروزی و همچنین قصه جدید آن بیان داشت: کلیت سریال طنز است،اما نقشی که من بازی می‌کنم ربطی به طنز بودن سریال ندارد و حتی بار طنزی را نیز به دوش نخواهد کشید.

وی در ادامه افزود: هرچه در روند تولید جلوتر می‌رویم،به این نتیجه می‌رسم که ترانه را بیشتر دوست دارم و امیدوارم این حس به مخاطب هم انتقال پیدا کند و او نیز این نقش و سریال را در کنار سریال های دیگر دوست داشته باشد.

بازیگر سریال «مسافری از هند» درباره نزدیک شدن به شخصیت یک روانشناس نیز گفت: علاوه بر صحبت‌هایی که با کارگردان داشتیم،یکسری نکات در فیلم نامه بهرام توکلی نیز وجود داشت و توسط همانها سعی کردم تا به این شخصیت نزدیک شوم.

وی درباره حضور بازیگران در سریال‌های نوروزی نیز بیان داشت: به شخصه حضور در سریال‌های نوروزی را دوست دارم و به طور معمول این دست سریال‌ها معمولا سریال‌های خوبی خواهند شد و مخاطب از آنها استقبال خواهد کرد.

خداداد در پایان ضمن اشاره به کم کاری خود در این مدت نیز گفت: در این چند ساله با وجود پیشنهادهایی که بوده است، کمتر در تلویزیون و سینما فعالیت داشته‌ام و بیشتر مشغول رسیدگی به زندگی شخصی‌ام بوده‌ام و عدم حضورم در این عرصه دلیل خاص دیگری ندارد.

سریال «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مسعود ردایی هر شب از شبکه یک سیما بروی آنتن می‌رود.

http://www.fardanews.com/fa/news/505663