در اين چند سال مشغول زندگي شخصي‌ام بودم

تازه ها

در اين چند سال مشغول زندگي شخصي‌ام بودم

نظرات ()

شيلا خداداد گفت: با سريال «بيمار استاندارد» بعد از چند سال دوري از تلويزيون دوباره به اين رسانه بازگشتم. در اين چند ساله با وجود پيشنهادهايي كه بوده است، كمتر در تلويزيون و سينما فعاليت داشته‌ام و بيشتر مشغول رسيدگي به زندگي شخصي‌ام بوده‌ام و عدم حضورم در اين عرصه دليل خاص ديگري ندارد.

شيلا خداداد بازيگر سريال نوروزي «بيمار استاندارد» در گفت‌وگو با فارس گفت: در اين سريال نقش ترانه را كه در اصل روانپزشك شخصيت بهنام هست بازي مي‌كنم. خداداد با اشاره به كم كاري خود در اين مدت نيز گفت: درست است كه بعد از چند سال دوري از تلويزيون دوباره با اين سريال به رسانه ملي برگشتم. در اين چند ساله با وجود پيشنهادهايي كه بوده است، كمتر در تلويزيون و سينما فعاليت داشته‌ام و بيشتر مشغول رسيدگي به زندگي شخصي‌ام بوده‌ام و عدم حضورم در اين عرصه دليل خاص ديگري ندارد.

وي در همين زمينه ادامه داد: زماني‌كه ايفاي نقش ترانه در سريال «بيمار استاندارد» به من پيشنهاد شد، در وهله اول فيلمنامه خيلي خوب و همچنين بازيگران اين اثر مرا در قبول اين پيشنهاد مصر كرد.

بازيگر سريال «پيامك از ديار باقي» گفت: تا به حال با سعيد آقاخاني در قامت كارگردان همكاري نداشتم و خوشحالم كه در اين سريال با ايشان همكاري كردم و از اين تجربه بسيار راضي هستم. خداداد با اشاره به طنز بودن اين سريال نوروزي و همچنين قصه جديد آن بيان داشت: كليت سريال طنز است، اما نقشي كه من بازي مي‌كنم ربطي به طنز بودن سريال ندارد و حتي بار طنزي را نيز به دوش نخواهد كشيد.

http://www.armandaily.ir/fa/Main/Detail/147287