حملات مجدد به صفحه فیس بوک و وبلاگ و سایتهای سایه

تازه ها

حملات مجدد به صفحه فیس بوک و وبلاگ و سایتهای سایه

نظرات ()

هر از گاهی عده ایی  تحتعنوان همکار با ارسال  ایمیل تهدید آمیز ؛حمله به صفحه فیس بانو؛و وبلاگ  ایشان  قصد در ترساندن ایشان دارند ،در تماسی که با سایه  داشتم در خصوص حملات مجدد به ایشان گفت من  رابطه  بسیار خوبی با همکارانم دارم بنحوی که بزرگان و پیشکسوتان این هنر حتی در مصاحبه هایشان از من تقدیر کرده اند اما این افراد چه کسانی هستند من نمیدانم ؛سایه  در ادامه  گفت این افراد  همواره سعی کرده اند پیشترفتهای  مرا به سرمایه گذاری بیش از حد همسرم و دادن رشوه به خبرنگاران متهم کنند در حالیکه من بارها گفته ام برای اثبات هنرم حاضرم با تمام همکاران در حضور مردم رقابت داشته باشم این باعث پیشترفت هم من هم دیگران خواهد شد ؛ولی  ایمان  دارم  اینان  همکار  نیستند چون  همکارانم مرا خواهر خود میدانند و میدانند که از 8 سالگی برای به اینجا رسیدن زحمت کشیده ام سایه همچنین گفت بعنوان یک شعبده باز شهرستانی چه افتخاری بهتر از این که در پایتخت و 23 شهر بزرگ ایران و ارمنستان و آلمان اجرای برنامه داشته ام و دو برابر دستمزدم هدیه گرفته ام ،همگان میدانند که هندوستان سرزمین سحر و افسون است و من تنها شعبده باز ایرانی هستم که به عضویت افتخاری انجمن شعبده بازان هندوستان در آمده ام (بزودی مدارک مربوط را در سایت رسمی ام میگذارم )و بارها از سوی همکارانم در حیدر اباد و دهلی برای اجرای برنامه دعوتشده ام که اگر پاسپورتم را بدهند و مشکل ویزا حل شود حتما رقابت خوبی با اساتید هندی خواهم داشت (لازم بذکر است بانو سایه برای شرکت در یک فستیوال بین المللی که فعلا از ذکر آن معذور است مدارکش در دست بررسی است )_eli5746.jpg

 کاملیا 101.jpg

 کاملیا 118.jpg کاملیا 112.jpg