تسویه حساب دم رفتن !

تازه ها

تسویه حساب دم رفتن !

نظرات ()

..نه این رو بگم و بعد برم ..لازمه !...لحن که هیچی ..از بیان هر حقیقتی در اینجا  قرار بوده کمی تفکر ایجاد بشه ..که هر کس حتی یک ثانیه هم  به فکر فرو رفته از شمول کلمات و خطاب قرار گرفتن جملاتی که در ادامه خواهم گفت خارج میشه ..دیگه همراهان و همفکران و دوستان که جای خود دارن ..مثل همیشه هم اصلا و ابدا قصد توهین به هیچ فردی در میان نیست ..جملات بعدی صرفا خطاب به کسانی است که فقط ناراحت شدن !../...اصولا خیلی غلط کرده کسی از شنیدن حقیقت ناراحت بشه !!...همینکه احساس ناراحتی شدید بهش دست داده  یعنی اتفاقا ابدا  هیچ حقی نداره !!..چون در آن واحد  کله پوکش رو در مقابل حقیقت چیزی به حساب آورده !!..اصلا این خودش مثل چراغی است که یکهو روشن میشه و با بوق و صدای بلند فریاد میزنه  من یک احمقم !!...تازه بابت همین هم باید خوشحال باشه !!..برای لحظه ای معلوم بشه که داره غلط زیادی میکنه !!...می بینید ؟!..بیان حقیقت سر تا پاش نعمت و برکت و حکمت است !../..2  اینجا  کامنت دونی داره ..آدرس ایمیل هم هست ...هرکس فکر میکنه خیلی شجاعه و احیانا جرئت داره یا وجود ..این گوی اینم میدان ..نه دیگه برای شروع همین جملات کلیشه ای رو میگن !..بخشهای خلاقانه و غافلگیر کننده و نوین اش رو میگذاریم برای  صحنه بعد از کلبشه !!../...نه یک میلیمتر هم از هیچ کدام از حرفهام  در هیچ زمینه ای کوتاه نیامده ام ../...نه منم پر از نقاط ضعف هستم  راستش کلکسیونر هستم در این زمینه ..فقط خیلی ساله ..آره خیلی وقته که با ضعف هام زندگی نکردم !..اینه که در این زمینه هم ممکنه خیلی عجیب و غریب باشم ..یا غافلگیر کننده در حدی خارج از تصور !!!../...به شما هم توصیه میکنم زندگی جدا از ضعف ها تون رو تجربه کنید ..آدم یکبار زندگی میکنه ..گور بابای ضعف ها !!! /...دیگه ؟...آهان !...بازم نمی دونم چرا اینطوری هستم ..ولی مثلا یارو یک آدمیه پنج هزار تا رفیق داره ..درگیر ماجراهای عجیب و غرب هم ممکنه باشه ..کارشم حساس و نیازمتد هوش و دقت و سرکله زدن در زمینه ها و با آدمها و جاهای مختلف است ..ولی مثلا خصوصیتی داره  مثل بزله گویی و یا هوشمندی در طنز  ،..منم از این خصوصیتش یا هر هنر مجرد دیگرش خوشم میاد ..آسمان به زمین بیاد ..قوانین عرف اجتماع و مردم شناسی و واقعیات هر تعریفی درباره این آدم داشته باشن ..من اصلا برام مهم نیست !...من فقط از طنزش خوشم میاد ..و یک آدم میبینم با یک خصوصیت جالب همین !!...هزار نفر جمع بشن ..واقعیات و ملزومات هزار چیز رو فریاد بزنن درباره ابعاد واقعی این آدم ..اصلا به من مربوط نیست ..من فقط یک آدم میبینم که طنز قوی داره !!...توی اون پنج هزار رفیقش چهار تا  آدم وزیر و پادشاه و امنیتی هم باشن بازم کوچکترین تاثیری در نگاه من نداره ....توی خصومت یا تقابل هم همینطورم ..متمرکز روی هدف !!...( نه !!..این قشنگترین "نه " است که تا حالا اینجا گفتم !!..لطفا با صدای درگوشی و آرام و متین و بدون هیچ رگه ای از نیش خند تمسخر و یا مچ گیری و پررویی بخوانید ؛》همه اون واقعیاتی که اون پنج هزار دوست و آشنای احتمالی اش می خواهند درباره اون شخص به من بگویند به عنوان نقض اون علاقه صرف و مجرد من به یک خصوصیت ساده اش که ربطی شاید به کلیت او و چیزی که آنها ازش می شناسند نداره را  ؛ من از همان رگه علاقه به یک خصوصیتش از همان اول می دانستم ! ..آره ..شاید حتی بهتر از آنها بتوانم ضعف هاش رو براتون ترسیم کنم !!...ولی ..حتما حکمتی در میان است !.).../..و یک اعتراف !...اعتراف میکنم  این همه تاکید روی بازی پوکر و اینکه من یک بازیکن عالی هستم غلط بوده !!...خب من بدون تقلب و در نهایت شرافتمندی  ، حتی بدون گوچکترین دخالت اعمال فرا حسی و خدایی نکرده سو استفاده از قدرت های بالاتر از حس پنجگانه و حس ششم ..و اینکار ها  و صرفا در جریان عادی بازی پوکر  در موقع لازم و با اهمیت بازی  پشت سر هم  کاره دام ( چهارتا بی بی )..یا تاپ استریت فلوش ( پنج کارت بالا از آس تا ده به ترتیب و از یک خال )..میارم ..خب که چی ؟!!...ملت ممکنه یک عمر بازی کنند  هیچوقت استریت فلوش تاپ نیارن !....خیلی نامردیه !!!....آره لعنتی بازم غیر عادیه در هر صورت !!!...نتیجه اینکه : ای بابا  آدمهای غیر عادی  هیچ نکته آموزنده و بدرد بخوری توی ماجراها و داستانشان نیست !...آره از اول رویکرد من در این وبلاگ درست بود !...نه امتیازی به من تعلق نمیگیره بابت درست درآمدن تشخیص هام !!....مثل عنوانی که برای این وبلاگ  انتخاب کردم ...هرچه می گذشت بیشتر متوجه معنی و مفهومش می شدم !!...مثل وقتی نوشتم ؛ نمی دونم سیاسی اجتماعی یعنی چی !...من درست عمل کردم ..نه فقط برای پرهیز و ترس بخاطر بعضی مسائل گذشته خودم ..کلا درست بود !!!.../...اوه بله ..هنوزم خوب بلکه عالی بلکه بی نقص بلکه درست در نقطه زاویه بسته تا باز شدن زاویه در هر درجه ای بازم درست بازی می کنیم ..آره هممون ...لعنتی خیلی خوب هستیم !!.../ ..نه واقعا باید مدتی برم دنبال امورات خودم ..الزامیه ..حتما حکمتی داره ...خب فعلا ...