«مجید میرفخرایی» طراح صحنه و لباس و مدیر هنری فیلم سینمایی «رستاخیز» درباره تجربه و همکاری با احمدرضا درویش به خبرنگار سرویس سینمای خبرگزاری برنا، گفت: دومین تجربه همکاری من با احمدرضا درویش این بار در رستاخیز تجربه استثنایی بود. با شناختی که از کارگردان داشتم می دانستم همکاری با گروهی را آغاز می کنم که می دانند از سینما چه می خواهند و با ایده های نو و خلاقانه قصد دارند از داستانی مذهبی و آیینی خون تازه ای در رگ های سینما تزریق کنند.

وی افزود: همکاری بین المللی در رستاخیز برای سینمای ما می تواند آغازگر روزهایی باشد که نتیجه اش رشد و تعالی فیلم های در راه تولید و معرفی بیشتر هنر هنرمندان ایرانی در عرصه جهانی باشد. روزهایی را که در مراحل پیش تولید و فیلم برداری برای جلوه های ویژه به کشورهای مختلف سفر می کردیم سینماگران و هنرمندان آن ها برای تعامل و ارتباط سازنده تر با سینمای ایران مشتاق بودند و همه منتظرند که نتیجه کار را بر پرده سینما ها ببینید.

1 (2)

مدیر هنری رستاخیز ادامه داد:کار با احمدرضا درویش مثل بازسازی نقشه ای بود که از مدت ها قبل در ذهن ترسیم شده و ما قبل از شروع فیلم برداری می دانستیم که قرار است چه چیزی را جلوی دوربین ببریم. هم فکری درویش با عوامل در روزهای تولید مستمر و مفید بود، ما از کوچک ترین تغییرات ساختاری فیلم مطلع می شدیم و بر اساس آن ها کا را جلو می بردیم.انسجام گروه و هدف دار بودن پروژه از کلیدی ترین نکات مثبت فیلم بود که آن را فراموش نمی کنم.

 میرفخرایی در پایان گفت: با توجه به تلاش بی وقفه و شبانه روزی گروه فیلم سینمایی رستاخیز چه در روزهای تولید و چه در مراحل بعد از آن امیدوارم این فیلم مورد توجه مخاطبان مشتاق سینما قرار بگیرد و بعد از مدت ها فیلمی را بر پرده سینماها ببینند که بتوان با آن معنای واقعی هنر هفتم را درک کرد. استقبال و لذت مخاطبان از فیلم رستاخیز می تواند خستگی مدت ها کار بی وقفه و تلاش بی دریغ همکارانم را از تن در کند.