قراردادپوپولیستی

تازه ها

قراردادپوپولیستی

نظرات ()

سلام  

هزار و چهارصد و هفدهم  

 

 

پیرو برخی انتقادهای خصوصی، نکته ای عرض می کنم : 

اینکه موضع من در قبال قرارداد خرید هواپیما توسط دولت فعلی  

 شبیه موضع یک خط و جریان سیاسی است،  

لزوما نشان دهنده ی عضویت یا هم رایی من با این خط وجریان نیست ! 

همه ما باید تمرین کنم ملاکمان در سخن و تصمیم، " حق " باشد ونه حزب و گروه . 

سخن غلط ، عمل غلط ، غلط است ولو اینکه از یک فرد درستکار سر بزند

و سخن و عمل درست ، صحیح است ولو اینکه از فردی مشهور به خرابکاری سر بزند!  

.

از نظر من قرارداد خرید هواپیما و خودروی لوکس  

نه تنها هیچ اولویتی برای ملت ایران ندارد که خود دهن کجی به زجر محرومان  

و دردِ دردمندان است .ضمن آنکه اساسا مذاکره برای رفع تحریم ها  

بهتر بود با حرکتی پوپولیستی تر، آغاز شود ونه چنین قراردادی!  

حرکتی که حداقل ثابت کند  

" روباه مکار نیست " 

و " توبه گرگ مرگ نیست "

... 

.. 

.