ماجرای لیست‌های ثانیه‌ای

تازه ها

ماجرای لیست‌های ثانیه‌ای

نظرات ()

محسن پرستاری

#طنــز

گزارشگر: این روزا بحث داغ انتخاباته و معلومه که به تبع انتخابات بازار ارائه لیست‌ها هم داغ‌تر بشه. اما ماجرای لیست‌های ثانیه‌وار اصلاح‌طلبان تو اردبیل خیلی داغتر از اینا هم شده. (نکنه دست بزنین دستتون می‌سوزه). خیلی هم شک نکنین که در عرض صدم ثانیه از این لسیت‌ها آقای کوچک‌زاده هم بیرون بیاد. فک نکنین این کارا محاله.  درباره همین موضوع میریم سراغ مردم و مسئولان و پای حرفاشون می‌شینیم. ببینم اصلا ماجرای لیست‌های ثانیه‌وار چیه و چه باید کرد؟

بهزاد/ وا... چه عرض کنم. دیگه نماینده‌ای پیدا نمی‌شه که لیست بدیم. حالا مردم خودشون میرن پای صندوق‌ها و خودشون هم تصمیم می‌گیرن.

ناصر/ بهزاد یه چیزی گقت. شما خیلی هم جدی نگیرینش. من میگم امشب ساعت 21 یه دور همی بشینیم و ببینیم که بلاخره چی میشه.

خبرگزاری فارس/ منم من باب تفریح یه تیتری می‌زنم تا سرگرم بشیم. «سردرگمی اصلاح طلبان در اردبیل»

خبرگزاری ایسنا/ اگه اینطوریه خب منم یه لیستی منتشرش کنم. بذار یه شوکی هم باشه براتون.

بهزاد/ دوستان بذار من حرفم رو پس بگیرم. شنبه 1 اسفند خودم دست به کار میشم. منتظر لیست جدید باشین.

حمید/ آقا مجبورین لیست بدین؟ چرا باید همینطوری لیست بدین وقتی که کسی رو نمی‌تونین پیدا کنین؟

علی/ حمید راس میگه. فردا همینطوری لیست میدیم و پس فرداش فردی مثل «فاطمه راستگو» رو تحویل جامعه میدین.

احد/ آقا نوبتی هم که باشه نوبت منه. بذار این بار من خودم یه لیست بدم.

محسن/ دوستان، من تو اردبیل یه نماینده اصلاح‌طلبی پیدا نکردم و از طرف دیگه چون ایران رو دوس دارم می‌خوام برم تهروون، برا رای دادن. اما مسئله مهم اینه که ... (با عرض پوزش) پولش رو ندارم. اگه دوستان اصلاح طلب واقعی پیدا میشه به من یه پولی قرض بده تا دینم رو ادا کنم. اگه فاتحه‌ای هم برا پولش بخونه و صلواتی کار خیری انجام بده که چه بهتر.

مجری/ خیلی ممنون دوستان. از اینکه با ما بودین خیلی خوشحال شدیم. ان شاا... با قسمت دوم این گزارش تو روزای بعدی در خدمتتان خواهیم بود.